Web Analytics Made Easy - Statcounter

«صابر پرنیان» عصر سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرک صنعتی شمس‌آباد بزرگترین شهرک صنعتی در کشور و خاورمیانه است؛ اشتغال در شهرک‌های صنعتی استان تهران برغم شیوع ویروس کرونا در سال جاری با رشد ۱۵ درصدی همراه بوده است.

وی ادامه داد: بزرگترین پروژه تامین آب پایدار کشور پس از پروژه انتقال آب از سد ماملو به شهرک صنعتی عباس‌آباد مربوط به شهرک صنعتی شمس‌آباد با میزان انتقال ۳۰۰ لیتر برثانیه است که با اجرای این پروژه ۴۵ هزار شغل تثبیت و زمینه ایجاد اشتغال ۱۰۰ هزار نفر دیگر نیز پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرنیان با بیان اینکه بزرگترین مرکز اشتغال و مرکز صنعتی کشور در خدمت جهش تولید است، اظهار داشت: شهرک صنعتی شمس آباد نماد صنعت کشور است و مطالبه ۱۵ ساله صنعتگران این شهرک احداث راه‌ دوم برای ورود و خروج است زیرا صنعتگران صبح‌ها به هنگام ورود و عصرها برای خروج در ترافیکی یک ساعته معطل می‌شوند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی تهران بزرگ افزود: پروژه راه ورود و خروج برای این شهرک پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی داشته و مابقی این طرح به دلیل موانع بین دستگاهی متوقف شده است.

پرنیان با بیان اینکه تمام شرایط کشور برای جهش تولید آماده است و شاهد مهاجرت عظیم واردکنندگان به سمت تولید هستیم، گفت: درخواست تولیدکنندگان استان رفع موانع توسعه شهرک‌ها است و امیدواریم قفل توسعه که به پای صنعت استان زده شده با مصوبه هیات دولت که درحال نهایی شدن است باز شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان تهران افزود: نهضت ساخت در داخل کشور به فرهنگ تبدیل شده و استان تهران در حال صنعتی شدن است.

برچسب‌ها سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران شمس آباد شهرک صنعتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران شمس آباد شهرک صنعتی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران شمس آباد شهرک صنعتی اخبار کنکور شهرک صنعتی شمس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۲۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • با کمتر از ۲ میلیارد تومان کجای تهران خانه بخریم ؟
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن