Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی پس از تساوی این تیم مقابل سپاهان، اظهار داشت: امروز با تیم بزرگ سپاهان بازی داشتیم. سابقه سپاهان برای همه مشخص است. ستاره های بزرگی در این تیم حضور دارند. بازی را خوب شروع کردیم و سعی کردیم با گردش توپ موقعیت ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاهان تیم با تجربه ای است و نباید مقابل این تیم غفلت کرد.

او افزود: سپاهان سه شنبه هفته قبل بازی کرده بود، اما ما جمعه بازی کرده بودیم و ناگهان گفتند سه شنبه بازی دارید. ۳ گل دریافت کردن بر خلاف جریان بازی سخت است. با وجود فشردگی مسابقات و چالش محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها ریکاوری خیلی دشوار است. یک پنالتی دیگر برای حریف گرفته شد و با شکست ۳ بر یک به رختکن رفتیم. بین ۲ نیمه به بازیکنان گفتم که لیاقت برگشت به بازی را دارند و در نیمه دوم ۲ گل به ثمر رساندیم. نمی‌دانم چطور از هواداران ماشین سازی عذرخواهی کنم، زیرا به آن‌ها قول داده بودم برنده شویم.

سرمربی ماشین سازی در مورد ضعف خط دفاعی این تیم، عنوان کرد: من این موضوع را قبول ندارم. روی پنالتی دوم حریف ۲ بازیکن تنه به تنه شدند. تمام بازیکنان در گل زده و گل خورده سهیم هستند. خط دفاع ما اصلاً شکننده نبود. ۲ پنالتی برای حریف گرفته شد. مقابل سپاهان هر تیمی اشتباه کند باید تاوان آن را بدهد. جذابیت فوتبال به همین مسائل است.

اخباری ادامه داد: محمدرضا زنوزی کسی است که از جیب خودش برای این مردم و استان خرج می‌کند. او همیشه کمک حال فوتبال ملی بوده است.

بیشتر بخوانید

ماشین سازی ۳ - سپاهان ۳/ ضیافت پنالتی‌ها حکم به تقسیم امتیازات داد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه ماشین سازی لیگ برتر فوتبال ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که یکسری از هواداران پرسپولیس علیه من شعار سر دادند ولی در قلب من هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رامین رضاییان پس از تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: کاری به بازی ندارم و آمده‌ام حرف دیگری بزنم. یاد گرفته‌ام شرافتمندانه زندگی کنم. یکسری از هواداران پرسپولیس در یک قسمت از ورزشگاه از من دلخور بودند و شعارهایی می‌دادند ولی بدانند همیشه در قلب من هستند. درک می‌کنم نسبت به تیم‌شان تعصب داشته باشند و عاشقانه پرسپولیس را دنبال کنند. هر چیزی به من بگویند در قلب من هستند و دوست‌شان دارم. مردم این روزها آنقدر دغدغه دارند که اگر در استادیوم خالی می‌شوند، امیدوارم حال دل‌شان خوب شود. بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای تیمم بازی کردم.

جدول لیگ برتر|همه چیز به کام استقلال؛قعر در دست خوزستانی‌ها!

وی در مورد اینکه انتظار بازی بهتری از پرسپولیس و سپاهان می‌رفت، تصریح کرد: فوتبال است و بازی بدی نبود.

بازیکن سپاهان اصفهان در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مدعی بود سپاهانی‌ها وقت تلف می‌کردند، گفت: نه اینطور نبود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات بر ارزش افزوده خلاف قانون است
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات خلاف قانون است
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!