Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، هادی‌نسب، فرماندار شهرستان اشکذر در آیین خشت‌گذاری آموزشگاه سه کلاسه نرگس در روستای بامکان بخش خضرآباد، گفت: در سال‌های اخیر ایجاد امکانات زیرساختی در روستا‌های بخش مستعد خضرآباد انگیزه‌ای برای مهاجرت معکوس بوده است.

او افزود: در حال حاضر تلاش‌هایی به منظور ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها و امکانات رفاهی و آموزشی در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول اظهار داشت: مدرسه سه کلاسه نرگس در روستای بامکان بخش خضرآباد با مشارکت گروه جهادی شهید الله دادی و به یاد چهار هزار شهید والامقام استان دارالعباده و دارالعلم یزد احداث خواهد شد.

هادی نسب با اشاره به پروژه آبرسانی، بیان کرد: پروژه آبرسانی به ۱۷ روستای بخش خضرآباد با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال آغاز شده که امیدواریم تا پایان تابستان سال آینده همه روستا‌های این بخش از امکانات آب شرب و گاز بهره‌مند شوند.

آیین خشت‌گذاری آموزشگاه سه کلاسه نرگس با حضور "محمد زهرائی" رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، فرماندار شهرستان اشکذر و جمعی از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی در روستای بامکان بخش خضرآباد برگزار شد.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهاجرت معکوس امکانات آموزشی گروه جهادی سه کلاسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین استقبال از پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری)» در دیلم

دریافت 258 MB

کد خبر 6095288

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین ملی گل‌غلتان بیستم اردیبهشت‎ ماه در کاشان
  • ۶ روستای دشتستان میزبان جشنواره ملی رضوی + تصویر
  • آیین استقبال از پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری)» در دیلم
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • عشق معلمی دَربیابان
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات