Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی گفت: برخی از صنوف و یا معادن و یا واحدهای تولیدی و صنعتی فعالیت آنها در استان است ولی مالیات خود را در استان های دیگر پرداخت می کنند که این مهم در تخصیص بودجه استان هیچ تاثیری ندارد.

به گزارش قدس آنلاین مهندس احمد رضا مدبرنیا در معارفه  سعید تقوی به عنوان رئیس جدید اداره امور مالیاتی بردسکن  عنوان کرد: تخصیص بودجه استان براساس  جمعیت سرشماری  شده است  و محل فعالیت بنگاههای اقتصادی در استان و پرداخت وصول مالیات آنها در استانی دیگر در کاهش بودجه استان تاثیر گذار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تشکیل کارگروه  ستاد تسهیل  با همکاری اتاق بازرگانی  و اداره کل امورمالیاتی برای واحدهای مشکل دار  و آسیب دیده از کرونا  در استان خبرداد و گفت: درهمین راستا مصوبه ای از ستاد کرونای استان  با هدف حمایت از صنوفی که از کرونا متضرر شده اند و برای پرداخت مالیات خود مشکل دارند  اخذ شده است که با این مودیان  مدارا شود.

 وی همچنین گفت: مودیانی که نتوانسته اند اظهارنامه ارزش برافزوده  خود در 15 دیماه  تسلیم کنند  تا 15 بهمن نیز  تمدید شد. مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی  عنوان کرد:  مودیانی که  بخشودگی مالیات آنها از ابلاغ اوراق قطعی یک ماه نگذاشته باشد منوط به پرداخت اصل مالیات از 100 درصد بخشودگی جرائم برخوردار می شوند.

مدبرنیا  با اشاره به  اینکه  اکثر صنوف استان  در بخش های مختلف از کرونا  آسیب دیده اند  گفت:  دراین رابطه  منتظر  هستیم  که قانون بودجه به چه شکلی  برای سال آینده دیده شده است تا بتوانیم در بحث پرداخت مالیات برای واحدهای استان تصمیمات لازم اتخاذ شود.

 وی با بیان اینکه  اداره کل امور مالیاتی  استان  بیش از هزار و 800 نفر کارمند در سطح شهرستان ها دارد گفت: خوشبختانه هیچ پست خالی در ادارات شهرستان ها نداریم و فقط نیروهایی که بازنشسته می شوند باید نیروی جذب شوند که مکاتباتی با سازمان انجام شده است.

وی همچنین گفت: اگرچه کرونا برخی از پرسنل این اداره کل را در شهرستان ها  گرفتار کرد ولی پس از دوره درمان نهایی بهبود و هیچ خللی در ارائه خدمت رسانی  به وجود نیامد. مدیرکل امور مالیاتی استان خراسان رضوی عنوان کرد:  ظرف 4 ماه گذشته تاکنون که بنده به عنوان مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی  فعالیت خود را آغاز کرده ام  روسای ادارات شهرستان های تایباد، خلیل آباد، کاشمر و بردسکن تغییر و یا جابجا شده اند و  در آینده نزدیک نیز در حوزه امور مالیاتی مشهد  و در سطح معاونین این اداره کل  تغییراتی خواهیم داشت.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مالیات پرداخت مالیات مدیرکل امور مالیاتی کل امور مالیاتی خراسان رضوی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورای قضائی استان هرمزگان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، اعضای شورای عالی دستگاه قضا و مسئولان قضائی استان هرمزگان برگزار شد.

رئیس قوه قضائیه طی سخنانی در این جلسه اظهار کرد: وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای اموال تملیکی استان هرمزگان نسبت به سفر قبل در اسفند ۱۴۰۰ بسیار بهبود پیدا کرده و وضع امروز این انبارها با گذشته قابل مقایسه نیست؛ خودِ مقامات استان تاکید داشتند که علت این ارتقا و بهبود وضعیت، سفرهای مقامات و بازدیدهای آنان است.

رئیس قوه قضائیه بیان داشت: در جریان سفر به استان هرمزگان، در نتیجه تلاش و پیگیری‌های مسئولان و دستگاه‌های ذیربط، مشکل بیش از پنجاه ساله‌ی بالغ بر ۷ هزار و ۱۴۲ سند موسوم به سند رفسنجان در قشم، رفع شد.

رئیس دستگاه قضا تصریح کرد: بالغ بر ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحدهای قضائی استان هرمزگان از جمله سازمان زندان‌ها و پزشکی قانونی، تخصیص اعتبار شد.

رئیس عدلیه بیان داشت: همچنین در جریان این سفر در راستای رفع مشکل کمبود قاضی و نیروی اداری قضائی در دادگستری هرمزگان و واحدهای قضائی تابعه، اتخاذ تدبیر صورت گرفت.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین «موحدی آزاد» دادستان کل کشور طی سخنانی در این جلسه با اشاره به افتتاح سالن مانیتورینگ مقابله با قاچاق سوخت نیروی انتظامی در بندرعباس، ابراز امیدواری کرد که با این اقدام، گام مؤثری در راستای مقابله با قاچاق در استان هرمزگان برداشته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین «پورخاقان» رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح در این جلسه با اشاره به بازدید خود از پارکینگ خودروهای توقیفی در بندر جاسک اظهار کرد: در این پارکینگ ۲۴۵ خودرو و ۱۰۵ دستگاه موتورسیکلت در وضعیت نامناسب جوی نگهداری می‌شوند و بعضی از این وسایل نقلیه از دهه ۹۰ در این پارکینگ‌ها هستند؛ البته اخیراً به همت دستگاه قضائی ۱۱۰ خودرو از این وسایل نقلیه از طریق مزایده به فروش رفته اما هنوز به خریداران تحویل داده نشده است.

«کاظمی‌فرد» رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه نیز در این جلسه با بیان اینکه تمامی مبادی ورودی مجتمع‌های قضائی استان هرمزگان مجهز به سامانه کنترل تردد هستند، گفت: با بکارگیری سامانه کنترل تردد در کلیه مراجع قضائی استان هرمزگان، «شهود حرفه‌ای» تحت رصد قرار گرفته‌اند و کسب و کار شاهد فروشی در این استان به شدت کاهش یافته است.

«محمدی» رئیس سازمان زندان‌ها نیز در این جلسه گفت: همزمان با سفر هیئت عالی قضائی به استان هرمزگان، ۵۰ زندانی این استان از محل کمک‌های خیرین توسط ستاد دیه و ۱۰۵ زندانی از محل اعطای ارفاقات قانونی از زندان آزاد شدند.

کد خبر 6095609

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است
  • جزئیات سقف ۱۸ میلیارد تومانی معافیت‌های مالیاتی برای صاحبان مشاغل
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید
  • ایجاد عدالت و شفافیت اقتصادی هدف لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در فارس
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان