Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت انتظار داشتیم با سه امتیاز برویم اما با مساوی می‌رویم که واقعا طعم تلخ یک شکست دارد.
به گزارش آریا، ماشین سازی و سپاهان در چارچوب لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 3-3 خاتمه یافت.
علیرضا مرزبان، مربی سپاهان در نشست خبری پس از تساوی مقابل ماشین سازی تبریز اظهار داشت:
انتظار داشتیم با سه امتیاز برویم اما با مساوی می‌رویم که واقعا طعم تلخ یک شکست دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:
برای‌مان دردناک است از امکانات و موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده نکردیم مشکلات زیادی داشتیم و این تساوی به اندازه یک باخت برای‌مان دردناک است. 2 روز قبل به ما گفتند باید به تبریز سفر کنیم. برنامه پرواز ما عوض شد بازی قرار بود فردا برگزار شود. برای همین تیم ما در این بازی به خصوص در نیمه دوم تمرکز نداشت باز هم می‌گویم نه از بازی و نه از نتیجه راضی نیستم.
مربی تیم سپاهان در مورد اهداف این تیم در مسابقه امروز عنوان کرد:‌
فاکتور اول‌مان این بود که هم خوب دفاع و هم خوب حمله کنیم خیلی خوب توانستیم به دروازه حریف نزدیک شویم. نیمه اول سه بر یک به رختکن رفتمی اما در نیمه دوم تمرکزمان را از دست دادیم بحث حمله و دفاع نبود بازی به جنجال کشیده شد این نتیجه برای‌مان دردناک است.
مرزبان تصریح کرد:
تعویض‌های خیلی خوبی هم داشتیم اما قدرت بازی‌سازی را از دست دادیم همیشه سعی می‌کنیم با کنترل بازی و پاس‌های خوب به دروازه حریف نزدیک شویم اما این فرصت را به حریف دادیم بازی را کنترل کند و این واقعیتی است که باید به آن اشاره کنم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مرزبان سپاهان ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۲۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند

ساسولو از 15 بازی اخیر خود در سری آ تا قبل از تقابل با اینتر به فقط یک برد رسیده بود.

اینتر در هفته سی و پنجم سری آ 2023/24 مقابل میزبان خود یعنی ساسولو متحمل شکست با نتیجه 1-0 شد. قهرمان بدون رقیب سری آ فقط 2 شکست در فصل جاری داشته که هر دو باخت مقابل ساسولوی رده نوزدهمی بوده است.

ساسولو بیشترین برد تاریخ خود در سری آ را مقابل اینتر جشن گرفته است. (10) به عبارتی از 22 بازی دو تیم در سری آ، سهم هرکدام 10 برد و 2 تساوی بوده است. به نقل از اوپتا؛ ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ است که فاتح اسکودتو را دبل می کند. یوونتوس در فصل 1994/95 قهرمان سری آ شد اما هر دو بازی رفت و برگشت آن فصل را مقابل تورینو واگذار کرد. یوونتوس در فصل 2012/13 هم در شرایطی قهرمان سری آ شد که سمپدوریا 2 بار آنها را شکست داد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!