Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@14:47:40 GMT

مستند پرتره‌ ابومهدی دیدنی شد

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۳۱۳۱

مستند پرتره‌ ابومهدی دیدنی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مستند پرتره بوسه‌ای از ابومهدی به کارگردانی وحید فراهانی و تهیه کنندگی مهدی مطهر آماده نمایش شد.

تولید مستند پرتره بوسه‌ای از ابومهدی با در اختیار قرار گرفتن تصاویر دیده نشده از ابومهدی المهندس، به پایان رسید و در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی آماده نمایش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستند سلفی با ابومهدی به جریان حضور ابومهدی المهندس فرمانده میدانی حشدالشعبی عراق در جبهه‌های مقاومت می‌ پردازد و مستند بوسه‌ای از ابومهدی وجهی متفاوت و شاعرانه از شخصیت این شهید خارج از جبهه‌های نبرد را به تصویر کشیده است.

در خلاصه داستان مستند بوسه‌ای از ابومهدی آمده است: «جنگ چیز بدی‌ است اما در خودش شاعرانگی غریبی دارد، دائم فکر می‌کنیم شاید گلوله و موشکی در کمین است. اگر من نه، همرزمم در آستانه مرگ است، این می‌شود که آغوش رزمندگان دائم به روی هم گشوده می‌شود. خبر فتح، خبر شهادت رزمنده‌ای و آمدن فرمانده‌ای محبوب، فرقی نمی‌کند همگی صرفا بهانه‌ای است تا ببینیم مرگ چه بویی می‌دهد...»

مستند بوسه‌ای از ابومهدی به کارگردانی وحید فراهانی و نویسندگی مهدی مطهر، محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج و تولید شده در خانه مستند است.

برچسب‌ها دفاع مقدس ابومهدی المهندس مستند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس ابومهدی المهندس مستند دفاع مقدس ابومهدی المهندس مستند اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری که فصل سختی را پشت سر گذاشته و هفته‌های زیادی به علت مصدومیت دور از میادین بود، از نیم فصل دوم به اسکواد پرسپولیس اضافه شد اما هیچگاه نتوانست در نقش یک بازیکن فیکس و کلیدی ظاهر بشود.

وحید امیری پس از اینکه پنالتی حساس هفتم برابر آلومینیوم اراک را از دست داد و به نوعی باعث حذف تیمش شد، در بازی سپاهان از روی نیمکت کار را آغاز کرد.

حالا پرسپولیس پس از اینکه عالیشاه از مصدومیت برگشت، این بار به علت محرومیت او را در اختیار ندارد و در این شرایط اوسمار اگر بخواهد از یک مهاجم سایه استفاده کند، باید بار دیگر وحید امیری را از ابتدا به میدان بفرستد و این اتفاق به شرایط و آمادگی این بازیکن بستگی دارد.

پرسپولیس هفته آینده بازی حساس و سختی را در قائم شهر و باید دید ترکیب این تیم با توجه به غیبت کاپیتان اول سرخ‌ها چه تغییری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • تصویری از بوسه حسن روحانی بر پیشانی رهبر انقلاب + عکس
  • راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • (تصاویر) علی دایی بر پیشانی این زن بوسه زد
  • ایران: راه حل مسئله فلسطین، ایجاد کشور مستقل در تمامی سرزمین‌های فلسطینی با پایتختی قدس است
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • «زندگی با فلسفه» مستند پرتره انشاءالله رحمتی استاد فلسفه
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد