Web Analytics Made Easy - Statcounter

کالیاری با توجه به مصدومیت روگ، برای جذب ناینگولان جدی است.

راجا ناینگولان، هافبک بلژیکی اینتر در لیست فروش این باشگاه قرار گرفته و احتمالا در ژانویه راهی کالیاری می شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، راجا ناینگولان هدف شماره یک کالیاری در نقل و انتقالات ژانویه است و اوزه بیو دی فرانچسکو، سرمربی این تیم امیدوار است هافبک بلژیکی را در ابتدای ماه آینده میلادی در اختیار داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالیاری در نقل و انتقالات قبلی نیز ناینگولان را می خواست اما اینتر حاضر نبود از موضع خود در مورد ارزش او عقب نشینی کند. در این گزارش آمده اکنون شرایط تغییر کرده و نسبت به تابستان 2020، پیدا شدن توافق بین دو باشگاه در ژانویه محتمل تر است هرچند نراتزوری حاضر نیست تخفیف بیش از حدی بدهد.

کالیاری به زودی پیشنهادی قرضی تا انتهای فصل و با حق خرید به اینتر ارائه می کند و سپس در تابستان آینده قصد دارد با وارد کردن نام لادینتی، هافبک جوان خود به معامله پول کمتری به نراتزوری بپردازد. گل ایتالیا نیز گزارش داده با توجه به مصدومیت مارکو روگ، هافبک کروات کالیاری که احتمالا فصل را از دست می دهد، اکنون روسوبلو برای جذب ناینگولان شتاب را در دستور کار قرار خواهد داد. 

همچنین بخوانید:

کالیاری برای جذب راجا ناینگولان شاید لئوناردو پاوولتی را به اینتر پیشنهاد دهد راجا ناینگولان در ژانویه اینتر را ترک می کند / گاتزتا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: راجا ناینگولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۳۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟

اسکای خبر داد سردار آزمون به احتمال زیاد دیدار با یوونتوس را از دست خواهد داد.

به گزارش ایسنا، رم تمریناتش  را برای بازی یک‌شنبه با یوونتوس در ورزشگاه المپیکو رم آغاز کرد. 

جالوروسی‌ها پس از شکست اخیرشان مقابل بایر لورکوزن در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا، به دنبال بازگشت به سری آ و کسب پیروزی برابر یوونتوس خواهند بود.  در دیدار با لورکوزن، سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش اسکای اسپورت، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون آمادگی ۱۰۰ درصدی ندارند و به احتمال زیاد دیدار با یوونتوس را از دست بدهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمار بالای حیوان گزیدگی در اردبیل
  • درآمد یک و نیم میلیون یورویی از سکه‌هایی که بازدیدکنندگان به داخل یک فواره می‌ اندازند
  • آب به باتری کم مصرف تبدیل شد!
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • تورم در دولت رئیسی چند؟ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟
  • درآمد ترکمنستان از فروش گاز به چین از روسیه بیشتر شد
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد
  • سردار، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • شوک بزرگ به شگفتی‌سازان لالیگا؛ احتمال سقوط به دسته 2 و محرومیت از لیگ قهرمانان!