Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@21:58:47 GMT

دستگیری ۱۵دختر و پسر در پارتی شبانه

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۳۱۴۸

دستگیری ۱۵دختر و پسر در پارتی شبانه

ساعت24- رئیس حوزه قضایی رودهن از دستگیری و بازداشت ۱۵دختر و پسر در یک پارتی مختلط شبانه در شهر رودهن خبر داد.

زیداله خدایاری روز سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اظهار داشت: شب گذشته پس از اطلاع از برگزاری یک پارتی مختلط شبانه در یکی از ویلاهای حاشیه شهر رودهن و حصول اطمینان، دستورات لازم به ضابطین قضایی صادر شد و بلافاصله نیروهای نظامی و انتظامی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این مراسم تعداد ۱۵ نفر دختر و پسری که از نقاط مختلف تهران در این ویلا تجمع و اقدام به برپایی پارتی کرده بودند، دستگیر و بازداشت شدند.

رئیس حوزه قضایی رودهن بیان کرد: مقادیری مشروبات الکلی از این افراد کشف و ضبط شد و ویلای مزبور نیز به علت تکرار موارد مشابه در گذشته و اخطارهای قبلی پلمب شد.

خدایاری افزود: به همه مالکان ویلاهای منطقه که املاکشان را بدین منظور در اختیار بزهکاران قرار می‌دهند هشدار می‌دهم در صورت تکرار، در کنار برخوردهای قضایی با مرتکبان جرم و عاملین این تجمعات با آن‌ها نیز بشدت برخورد قضایی و املاکشان نیز پلمب خواهد شد.

منبع: ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پارتی شبانه دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، افزود: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۸ عضو شرکت‌های هرمی در شهریار
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • گوتی داغ رئیس بارسلونا را تازه کرد!
  • راهکار‌های سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری
  • راهکار سند تحول برای دستگیری سریع‌تر محکومان متواری چیست؟
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی یسنا