Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپهر حیدری ، پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت : مدیران قبلی پرسپولیس به این تیم خیلی ضربه زده اند. الان ما چرا باید بشار رسن را از دست بدهیم ؟ این ها همه پس لرزه های دست گل های مدیران قبلی پرسپولیس است که به آب داده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سپهر حیدری ، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی بشار رسن و شکایت ماریو بودیمیر گفت :

مدیران قبلی پرسپولیس به این تیم خیلی ضربه زده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان ما چرا باید بشار رسن را از دست بدهیم ؟ این ها همه پس لرزه های دست گل های مدیران قبلی پرسپولیس است که به آب داده اند. ما به آن ها پاداش و پست های خوبی هم داده ایم و این دردناک است. درحال حاضر آقای جعفر سمیعی روی کار آمده است و در کنار آقای ابراهیم شکوری به تیم می پردازد. آن ها یک سری قرارداد ها را تمدید کرده اند و بالاخره یک سری ضعف و قوت است.

وی افزود:

الان آقای سمیعی با این بدهی ها باید چکار کند ؟ من یک بار در مجلس گفتم این بدهی ها با کمک باید کلا صفر بشود. مدیران به صورت کوتاه مدت می آیند و می گویند که من سه ماه بیشتر اینجا نیستم، یک آپشن در قرارداد بشار بگذارم و بگویم من مدیر موفقی ام و بعدی بیاید و به گردن او بیوفتد. درد پرسپولیس این است.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس بشار رسن ماریو بودیمیر بشار رسن پرسپولیس سپهر حیدری لیگ برتر ماریو بودیمیر مدیران قبلی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد

کارشناس فعال در حوزه نقل‌وانتقالات فوتبال باشگاهی اروپا نوشت که همه کارهای انتقال مهاجم تیم ملی کشورمان به اینتر در پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ تکمیل شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)