Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا از برگزاری پنجمین جلسه این قرارگاه به ریاست دکتر رحمانی فضلی، وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی در روز چهارشنبه ۱۰ دی ماه در محل وزارت کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بابک دین پرست معاون توسعه منطقه ای وزارت کشور و دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا با اعلام این خبر، گفت: علاوه بر ارائه و بررسی گزارش روند اجرای مصوبات چهارمین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا؛ گزارشی آخرین وضعیت اجرای طرح کاهش مراجعات حضوری اجباری مردم به دستگاه های اجرایی با بهره گیری از خدمات دولت الکترونیک از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور در جلسه این هفته قرارگاه ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  وی ادامه داد: نماینده وزارت صنعت،معدن و تجارت نیز گزارشی در خصوص توسعه کسب و کارهای اینترنتی، افزایش ظرفیت شبکه توزیع، با هدف کاهش زمینه خروج افراد از منزل و ترددهای غیر ضروری و اجباری نمودن استفاده از کارت ملی هوشمند در کلیه واحدهای ارائه دهنده خدمات مرتبط با اصناف و کارخانجات،شرکتهای تولیدی و توزیعی ارائه خواهد کرد.    دبیر قرارگاه عملیاتی تصریح کرد: مطابق روال هرجلسه قرارگاه، نماینده وزارت بهداشت، درمان و درمان نیز گزارشی از کمیته عالی نظارت، از روند اجرای دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در کشور ارائه خواهد کرد. پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دین پرست معاون وزیر کشور بابک دین پرست دین پرست قرارگاه عملیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۳۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) صحن مجلس و در جریان رسیدگی به جدول شماره ۷ گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاست‌گذار در سال ۱۴۰۳» پس از اعمال اصلاحاتی، با تصویب این جدول موافقت کردند.

همچنین در ادامه جلسه، جدول شماره (۱-۷) این لایحه با عنوان «اعتبارات ردیف‌های متفرقه منتقل شده به جدول شماره (۷) دستگاه‌های اجرایی» تصویب شد.

کد خبر 6091887 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی برگزار شد
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • بیش از ۷۰ درصد مردم از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند/ تغییر نام جزیره ابوموسی
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • جدول مربوط به اعتبارات دستگاه‌های اجرایی تصویب شد
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان