Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته نهم بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ساعت ۱۶:۲۰ دقیقه روز چهارشنبه در سیرجان به مصاف تیم گل گهر خواهد رفت.

محمود فکری شامگاه سه شنبه در نشست خبری قبل از این دیدار گفت: با توجه به اینکه هر دو تیم به دنبال ارائه یک بازی زیبا هستند، فکر می‌کنم شاهد یک بازی خوب باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم در جدول به هم نزدیک هستند و به دنبال این هستند که جایگاه بهتری پیدا کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: ما و گل‌گهر به دنبال فوتبال بازی کردن هستیم و به همین دلیل بازی برای هر دو تیم سخت خواهد بود.

فکری ادامه داد: ما با توجه به شرایطمان به دنبال پیروزی هستیم. سه بازیکنمان یعنی شجاعیان، نادری و دیاباته را فردا در اختیار نداریم ولی جایگزین‌های خوبی داریم و ان‌شاءالله بتوانیم با یک بازی خوب، برنده بازی شویم.

سرمربی آبی پوشان تهرانی خاطرنشان کرد: جا دارد از مهمان نوازی تیم گل‌گهر و از هوادارانمان در سیرجان تشکر کنم. هواداران از فرودگاه تا هتل از ما استقبال کردند. با این حال از هوادارانمان خواهش دارم که با توجه به شیوع کرونا، از راه دور از ما حمایت کنند. آن‌ها بدانند ما برای خوشحالی آن‌ها و سربلندی آن‌ها تلاش می‌کنیم.

کد خبر 5108139

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود فکری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال گل گهرسیرجان لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران فدراسیون کشتی کشتی آزاد تکواندو یحیی گل محمدی علیرضا بیرانوند لیگ برتر والیبال تیم گل گهر سیرجان کمیته ملی المپیک لیگ برتر بسکتبال سید رضا صالحی امیری علیرضا دبیر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی سیستانی ها ٰ؛ آب هیرمند سیستان را اینگونه زیبا کرد | تصاویر

به گزارش همشهری آنلاین، به دنبال بارندگی های اخیر در کشور افغانستان، بخش کمی از سیلاب و دشتمال وارد منطقه سیستان شده و به دشت خشکیده آن جان دوباره بخشیده است، اگرچه این روزها موقت و زودگذر است اما خوشحالی مردم را به دنبال داشته است.

سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان سیستان کد خبر 848329 منبع: فارس برچسب‌ها سيل خبر مهم استان سیستان و بلوچستان باران افغانستان رود هيرمند

دیگر خبرها

  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • کاش تلویزیون، این مدلی نبود
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • شادی سیستانی ها ٰ؛ آب هیرمند سیستان را اینگونه زیبا کرد | تصاویر
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)