Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی سایپا گفت همه تنها به مسائل حاشیه‌ای می‌پردازیم از لحاظ فنی هر روز ضعیف‌تر از گذشته می‌شویم و با مطرح کردن اسم تیم خاص می‌خواهیم اذهان عمومی را فریب بدهیم.

سایپا و صنعت نفت آبادان در چارچوب لیگ برتر خلیج فارس به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 1-1 دو تیم خاتمه یافت.

پیروز قربانی، مربی سایپا پس از تساوی یک بر یک تیم‌های سایپا و صنعت نفت در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت:

تیم ما موقعیت‌های گل زیادی داشت اما مربی حریف می‌گوید می‌توانستیم بازی را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حرف فریب دادن خودشان و مردم است. هفته گذشته هم مربی پیکان بعد از بازی با ما گفت تا دقیقه 60 مسلط بودیم اما این حرف فریب دادن مردم، خودش و مدیریت باشگاه پیکان است. خواهش می‌کنم دوستان براساس فیلم بازی تحلیل کنند. درباره دیداری که باید با اختلاف 6 گل می‌باختند به شکلی صحبت نکنند که گویا باید با 4-5 گل می‌بردند. 

وی افزود:‌

شاید تیم ما در این زمینه ضعیف عمل کند اما یک روز بدشانسی‌های سایپا تمام می‌شود و در آن زمان باید کل ایران به احترام فوتبال تیم ما کلاه از سر خود برداشته و یک کاری انجام بدهند.  به همکارانم می‌گویم شما را به قرآن قسم می‌دهم مردم و خودتان را فریب ندهید بلکه روی مسائل فنی فوتبال کار کنید تا این رشته در کشورمان تکان بخورد.

مربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه در روزهای اخیر همه درباره حمایت از یک تیم خاص صحبت می‌کنند، توضیح داد:

این حرف‌ها هم فریب دادن مردم و سرپوش گذاشتن روی ضعف‌ خودمان است اگر منظورتان از تیم خاص پرسپولیس است به عنوان یک استقلالی که از رده جوانان کارم را در این تیم شروع کردم و به کاپیتانی تیم بزرگسالان رسیدم می‌گویم یکی از فنی‌ترین تیم‌های ایران است که همه فوتبالش را می‌بینند. این تیم فوتبال خوبی مقابل نساجی و فینال لیگ قهرمانان آسیا انجام داد. 

قربانی افزود:

کاری به برنامه‌ریزی لیگ ندارم زیرا هر برنامه‌ریزی انجام شود در نهایت اتفاقی که درون زمین می‌افتد مهم است. تیم‌ها از لحاظ فنی خود را تقویت کنند و سپس هر تیمی مثل پرسپولیس، استقلال و سایپا که ادعا می‌کنند تیم خاص است را ببرند اما همه تنها به مسائل حاشیه‌ای می‌پردازیم از لحاظ فنی هر روز ضعیف‌تر از گذشته می‌شویم و با مطرح کردن اسم تیم خاص می‌خواهیم اذهان عمومی را فریب بدهیم.

وی ادامه داد:‌

به جامعه احترام می‌گذارم اما به دلیل پایین بودن سطح سواد فوتبالی مردم این حرف‌ها سندیت و پایه فنی ندارد. همه حرف‌ها را قبول می‌کنیم و دور خودمان باطل می‌چرخیم. کشورهای منطقه با فراری از کنار ما رد می‌شوند اما می‌خواهیم با شتر به آنها برسیم.

مربی تیم فوتبال سایپا درباره اینکه چرا با وجود قبول نکردن دستیاری آندرا استراماچونی حاضر به قرار گرفتن در کنار ابراهیم صادقی شده است، گفت:

برای کار خودم ارزش قائلم و می‌خواهم کار کنم شاید عکس گرفتن کنار استراماچونی برای خیلی افتخار باشد اما برای من افتخاری ندارد. می‌خواهم جایی باشم قدرت عمل داشته باشم و بتوانم کار کنم. این موضوع برای من در سایپا فراهم است. ابراهیم صادقی و باشگاه سایپا این محیط را برای من فراهم کرده‌اند. 

 

همچنین بخوانید:

سایپا 1-1 نفت آبادان / پورموسوی در دقیقه 90 از شکست گریخت

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم خاص تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۳۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان جهان در سال ۱۹۷۸ میراثی فراموش‌نشدنی در فوتبال از خود به جای گذاشت. مرد روزاریو و یکی از مهم‌ترین افراد تاریخ فوتبال آرژانتین و جهان، اگرچه به‌عنوان یک فوتبالیست دوران حرفه‌ای خوبی داشت اما به‌عنوان مربی به شکوه خود رسید و بهترین روزهای عمرش را در آن بازه سپری کرد.

منوتی سفر خود را در دوران مربی‌گری با هدایت نیوولز آغاز کرد و سپس قهرمانی با اتلتیکو هوراکان در سال ۱۹۷۳ او را به تیم ملی آرژانتین رساند.

او می‌دانست چگونه تیم ملی را به سبک خود بسازد و همین کار را هم کرد. او تیمی هجومی ساخت که در سال ۱۹۷۸ قهرمان جام جهانی شد و بر بام فوتبال جهان ایستاد، کاملا به لطف منوتی.

پس از ناامیدی در سال ۱۹۸۲ و حذف از جام جهانی، او به بارسلونا پیوست و در آنجا سه عنوان قهرمانی به‌دست آورد. منوتی همچنین در دو دوره هدایت بوکا جونیورز را برعهده داشت. سه دوره هم در ایندیپندنته حضور داشت و تا زمان بازنشستگی در سال ۲۰۰۷ در باشگاه‌های اتلتیکو مادرید، ریورپلاته، پنیارول، تیم ملی مکزیک، سمپدوریا، روزاریو سنترال، پوئبلا و تکاس هم مربی‌‌گری کرد.

او که همیشه مردی محترم در فوتبال آرژانتین بود، در چند وقت اخیر خود را وقف حضور در مدیریت و مشورت در خصوص روند تیم ملی کرده بود. او یکی از حامیان لیونل اسکالونی بود که درنهایت منجر به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ شد.

این مربی آرژانتینی پرافتخار امروز یکشنبه در سن ۸۵ سالگی درگذشت. او بخش قابل توجهی از تاریخ فوتبال را به خود اختصاص داده و انتظار می‌رود در ساعات آینده باشگاه‌های زیادی به این اتفاق تلخ واکنش نشان دهند.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • معمار فوتبال آرژانتین درگذشت + عکس
  • آرژانتین در غم درگذشت اولین مربی قهرمان جهان
  • مربی نساجی: پرسپولیس تغییر سرمربی نداشته است!
  • بحران کاریزما در پرسپولیس؟ | اتفاق آـزار دهنده در بازی با سپاهان
  • معنی جالب جنگ زرگری + فیلم
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی