Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنگره بین المللی سرداران شهید مقاومت و اربعین با پیام آیت‌الله العظمی نوری همدانی از مراجع تقلید و سخنرانی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به صورت مجازی به نشانیabarat.tv آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، کنگره بین المللی سرداران شهید مقاومت با پیام آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید و سخنرانی آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و شماری از شخصیت‌های فرهنگی و علمی به صورت مجاری به نشانیabarat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

tv آغاز به کار کرد.


بنابراین گزارش در این کنگره حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، آیت‌الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلمین قپانچی امام جمعه نجف اشرف، ایرج مسجد سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، حجت الاسلام و المسلمین سید حمید حسینی رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های عراق، آیت‌الله سید علی اکبر حائری از علمای عراق و دکتر منیرالدعمی پژوهشگر و از استادان دانشگاه کربلا سخنرانی خواهند کرد.


در کنگره بین المللی سرداران شهید مقاومت و اربعین سه پنل با مشارکت استادان و صاحب نظران به سه زبان فارسی، عربی، انگلیسی برگزار می‌شود، در این پنل‌ها 25 مقاله منتخب بررسی می‌شوند که پنل اول از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا  تا  ۲۲ عصر به زبان فارسی و ارائه مقالات فارسی و پنل دوم به زبان عربی و بررسی مقالات عربی از ساعت 19 تا 20:30 عصر و پنل سوم به زبان انلگیسی و بررسی مقالات انگلیسی از ساعت 21 تا 22:30 شب برگزار می‌شود.


گفتنی است، کمیته فرهنگی واموزشی اربعین حسینی،  بنیاد بین المللی اربعین حسینی،  مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام، معاونت بین الملل بعثه مقام معظم رهبری، مجمع جهانی شیعه شناسی، دانشگاه امام صادق علیه السلام،  پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق علیه السلام،  مرکز ارتباطات وامور بین الملل حوزه،  آستان قدس رضوی، پژوهشکده حج وزیارت،  مجمع دانشگاهیان عراق و  رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق در برگزار این کنگره مشارکت دارند.

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقاومت و اربعین سردار سلیمانی سرداران شهید مقاومت بین المللی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۳۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
خبر شهادت مظلومانه مرزبان وظیفه «فرزین بلیان» مدافع و حافظ امنیت و مرزهای ایران اسلامی، در حین انجام وظیفه در حفاظت از مرزهای کشور در شهرستان بانه کردستان، موجب تألم و اندوه فراوان شد.
بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست. آنانکه روایتگر حدیث ایثار، رشادت، بصیرت و وفاداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.
اینجانبان ضمن آرزوی رحمت و رضوان الهی برای شهید"فرزین بلیان" و دعا برای سلامتی همرزمان مجروح ایشان در این حادثه، شهادت این فرزند رشید استان کرمانشاه را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان، خانواده معظم، بازماندگان و مردم شریف و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفته و امیدواریم دستگاه های مسئول، با اقتدار و قاطعیت این حادثه را بررسی و عامل یا عاملان آن را شناسایی و به دست قانون بسپارند.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

انتهای خبر/

کد خبر: 1229365 برچسب‌ها کرمانشاه ایثار وشهادت مرزبانی پیام تسلیت

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • آیت‌اللّه نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آیت‌اللّه العظمی نوری همدانی: اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است/ اسلام «زن‌» را بعنوان اینکه مانند مرد یک انسان کامل است و شایستگی خلیفه الهی بودن را دارد معرفی کرد
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم