Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال مورد توجه چهار باشگاه سوپرلیگ ترکیه قرار دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه ترکیه‌‌ای «دامگا» اعلام کرد، سیدمجید حسینی که پس از درخشش در جام جهانی 2018 با تیم ملی فوتبال ایران، در تابستان همان سال از استقلال به ترابزون‌اسپور پیوست و با انجام بازی‌های درخشان زیر نظر اونال کارامان مورد توجه چندین باشگاه اروپایی قرار گرفت، اما پس از آن با کارت قرمز معروفی که در بازی با آلانیااسپور گرفت، به مرور از ترکیب اصلی ترابزون‌اسپور به دور ماند و حالا در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، چهار باشگاه از سوپرلیگ ترکیه خواهان به خدمت گرفتن این مدافع ایرانی هستند که قراردادش با باشگاه ترابزون‌اسپور در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد. این چهار باشگاه عبارتند از؛ دنیزلی‌اسپور، آنکارا گوجو، کایسری‌اسپور و ارزروم‌اسپور، اما باشگاه ترابزون‌اسپور هنوز پاسخ مثبتی به پیشنهادات این باشگاه‌ها نداده است.

هفت باشگاه به دنبال جذب مجید حسینی

حسینی 24 ساله این فصل تنها در سه بازی برای تیم ترابزون‌اسپور به میدان رفته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی استقلال تیم فوتبال ترابزون اسپور سید مجید حسینی تیم ملی استقلال تیم فوتبال ترابزون اسپور سید مجید حسینی ترابزون اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!

به گزارش "ورزش سه"، دیه‌گو کارلوس، مدافع استون ویلا، در شبکه‌های اجتماعی به تصمیم بحث برانگیز مبنی بر عدم پذیرفته شدن گل اکسل دیساسی در بازی روز گذشته واکنش نشان داد.

چلسی در نیمه دوم با نتیجه 2-0 عقب بود، اما در نیمه دوم عملکرد بهتری نشان داد و گل‌های نونی مادوئکه و کانر گالاگر نتیجه بازی را به 2-2 تغییر داد. دیساسی امیدوار بود با گل دیرهنگامی که زده، چلسی را برنده از زمین خارج کند اما داور آن را مردود اعلام کرد.

به دلیل خطای بنوا بادیاشیله روی کارلوس در نزدیکی دروازه، به داور توصیه شد یک بررسی از طریق نمایشگر کنار زمین انجام دهد. این تصمیم باعث عصبانیت بازیکنان چلسی شد و آن‌ها به سمت داور حمله‌ور شدند.

کارلوس در شبکه‌های اجتماعی در پاسخ به مَچ آف دِ دی که نوشته بود: "تصمیم درستی بود؟ گل چلسی به دلیل خطای بنوا بادیاشیل رد شد." اینطور نوشت: "اگر این خطا نبود، نمی‌دانم پس چه بود!"

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، از این تصمیم عصبانی بود. او در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی به شدت VAR را مورد انتقاد قرار داد و گفت: "نمی‌خواهم درباره داور بد صحبت کنم، اما باور نکردنی است، مسخره است. واقعاً دردناک است زیرا به فوتبال انگلیس و وجهه آن آسیب رسانده است. حتی بازیکنان استون ویلا و هواداران دلیل آن را متوجه نشدند. داور گفت خطا بوده و اگر هر چالشی مانند این خطا باشد، ما در هیچ بازی‌ای با 11 بازیکن کار را تمام نخواهیم کرد."

دیگر خبرها

  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • رمزگشایی از دلیل ترک ایران توسط مدافع عراقی
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!
  • چه بر سر ستارگان عجیب‌ترین قهرمان لیگ برتر آمد