Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مهدی نامجومطلق، شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی با پیکان بیان کرد:ما هفته خوبی را سپری کردیم و در بازی قبل یک برد شیرین کسب کردیم اما روز چهارشنبه با تیمی بازی داریم که سابقه فوتبالی خوبی داشته و از مربی خوبی بهره مند است.

وی افزود: در طول هفته گذشته بازیکنان را در بهترین شرایط ریکاوری کردیم و تمرینات خوبی را انجام دادیم تا برای بازی فردا یک تیم منسجم و پرانرژی را وارد میدان کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مربی نفت مسجدسلیمان درباره محرومان و مصدومان تیمش در بازی مقابل پیکان گفت: احمد گوهری دروازه‌بان ما به خاطر اتفاقات بازی با ماشین‌سازی محروم است همچنین محمد بلبلی را به دلیل چهار اخطاره بودن در اختیار نداریم.

وی بیان کرد: اتحاد و همدلی خوبی بین بازیکنان تیم مسجدسلیمان به وجود آمده و هم قسم شده اند تا فردا با دست پر از میدان خارج شویم؛ ما در هر بازی موقعیت‌های خوبی روی دروازه حریفان خلق می‌کنیم که توپ‌های ما از روی کم دقتی به گل تبدیل نمی‌شود.

دیدار بین تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پیکان از ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۰ دی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

برچسب‌ها فوتبال اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خوزستان فوتبال اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان خوزستان اهواز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان

در نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم شمس‌ آذر قزوین در ورزشگاه بدون تماشاگر میزبان پیکان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز (سه‌شنبه) از ساعت 18:20 در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار می‌شود. دیدار رفت شمس آذر و پیکان نه برنده داشت و نه تماشاگر و بر اساس رأی کمیته انضباطی و به دلیل اتفاقات دیدار با تراکتور، این بازی هم بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

سوت قضاوت حساس‌ترین دیدارهای هفته در دست حیدری‌ها

شمس‌ آذر پس از دو پیروزی، هفته گذشته در تهران مقابل استقلال شکست خورد و در حال حاضر با 31 امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد. شاگردان سعید دقیقی که نخستین حضورشان در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارند، در اولین تجربه‌ لیگ برتری توانستند شگفتی‌ساز شوند و جایگاه مناسبی کسب کنند و در دیدار مقابل پیکان به دنبال شکستن طلسم پیروزی مقابل تهرانی‌ها خواهند بود. نماینده قزوین، تا به امروز در دیدار مقابل استقلال، پیکان (بازی رفت)، هوادار و پرسپولیس نتوانسته به پیروزی برسد.

پیکان در دو هفته گذشته دو تساوی پرگل مقابل مس رفسنجان و هوادار داشته و با 25 امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد. هر تیمی در بازی امروز پیروز شود، می‌تواند یک رده در جدول صعود کند.

به گزارش تسنیم برنامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

سه‌شنبه 11 اردیبهشت 

شمس آذر قزوین- پیکان تهران - ساعت 18:20 - ورزشگاه سردار آزادگان قزوین

چهارشنبه 12 اردیبهشت

هوادار تهران - صنعت نفت آبادان- ساعت 17-  ورزشگاه پاس قوامین تهران

تراکتور - استقلال- ساعت 17-  ورزشگاه یادگار امام تبریز

مس رفسنجان - گل گهر سیرجان - ساعت 17:45-  ورزشگاه شهدای مس رفسنجان

ذوب آهن اصفهان - نساجی مازندران - ساعت 18- ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

آلومینیوم اراک- فولادخوزستان- ساعت 18:15- ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک

استقلال خوزستان- ملوان بندر انزلی - ساعت 18:15 ورزشگاه غدیر اهواز

پرسپولیس - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان- ساعت 19:30 - ورزشگاه آزادی تهران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است