Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علی اشتری شامگاه امروز در نشست بررسی امکانات اسکله لافت اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا و اعمال محدویت های ناشی مهمترین عامل کاهش شدید ورود خودرو به جزیره قشم است.

وی افزود: روزانه به طور متوسط ۳۰۰ الی ۴۰۰ خودرو به منطقه آزاد قشم وارد می‌شود که بسیاری از آن‌ها خودروهای سنگین حامل مواد و اجناس اولویت‌بندی شده همچون سوخت، مرغ، آرد، ارزاق عمومی و موارد مشابه می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر امور بنادر و دریانوردی قشم تصریح کرد: کاهش شدید تردد در بنادر لافت و پهل، زمینه زیان‌دهی لندینگ کرافت‌ها را که صاحبان آن‌ها بخش خصوصی هستند فراهم ساخته است.

اشتری ادامه داد: از این رو بسیاری از شناوردارها برای جلوگیری از این زیان‌ها، محل فعالیت خود را به آن سوی آب‌ها انتقال داده‌اند.

وی اضافه کرد: افزایش نسبی کرایه حمل خودرو توسط  لندیگ کرافت‌ها را یکی از راه‌های ممکن برای بقای این شناورهای غول پیکر دریایی در آب‌های قشم به شمار می‌رود و اتخاذ تصمیم جدی و فوری مسوولان ذیربط در این زمینه ضرورت دارد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: بخش خصوصی خودرو قشم ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران بهاری در همدان تا اواسط هفته آینده

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله زاهدی گفت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران، رعد و برق و وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: بارش باران از چند روز پیش به صورت گسترده در بیشتر مناطق استان آغاز شده است و این روند تا فردا شنبه ادامه دارد.

کارشناس هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه بارش‌ها در نیمه غربی استان به نسبت قوی‌تر است، گفت: در روز یکشنبه بارش باران در بیشتر نقاط استان متوقف می‌شود و از روز دوشنبه با تقویت سامانه بارشی شاهد بارش پراکنده استان خواهیم بود.

زاهدی با اشاره به اینکه طی ۲ روز گذشته بارش‌های خوبی در استان همدان رخ داده است، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه باران‌سنجی سوباشی شهرستان کبودرآهنگ با ۲۷ میلیمتر بیشترین بارش استان را ثبت کرده و از ایستگاه باران‌سنجی شورین شهر همدان ۱۳ میلیمتر بارش گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه از ۲ روز آینده دمای هوای استان کاهش می‌یابد، افزود: از بعد از ظهر امروز با کاهش حجم ابرناکی هوا، میزان بارش باران برای فردا کاهش می‌یابد و در ساعات بعدازظهر سرعت وزش بار بیشتر می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: نهاوند و اسدآباد با ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و گل‌تپه با هفت درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

زاهدی گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۱۵ و هشت درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

کد خبر 6095964

دیگر خبرها

  • تغییر شدید قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت سمند، دنا، رانا، کوییک و شاهین + جدول
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز
  • تساوی 1-1 بارسلونا مقابل چلسی در شب اعتراض شدید بازیکنان چلسی به تصمیمات داوری (6 می 2009)
  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در نقاط مختلف کشور
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • احتمال تداوم کاهش تولید نفت خام اوپک‌پلاس
  • رگبار شدید و رعد و برق در ۵ استان از فردا | تداوم بارش‌ها تا آخر هفته در این مناطق | وزش و باد و گرد وخاک در بخش‌هایی از کشور
  • هوای اصفهان گرم‌تر می‌شود/ تداوم وزش باد شدید
  • تداوم بارش باران بهاری در همدان تا اواسط هفته آینده
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد