Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از صدرنشینی تیمش در لیگ برتر فوتبال گفت: زود است که بگوییم کدام تیم قهرمان می‌شود.

خبرگزاری میزان - سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از تساوی یک - یک تیمش مقابل سایپا صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*نظافت رختکن در پایان مسابقه وظیفه است و باید همکاری کرد و از تدارکات و مسئول پشتیبانی تیم هم تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه تیم‌ها در این روز‌هایی کرونایی برای نظافت کمک می‌کنند و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

*در مورد مسابقه باید بگویم نیمه اول،‌ تیم برتر میدان بودیم، اما در نیمه دوم ۲۰-۲۵ دقیقه شرایط خوبی نداشت و گل خوردیم. بازیکنان ما از نظر روحی و روانی شرایط خوبی داشتند و این حس به آنها دست داد که می‌توانیم بازنده نباشیم توانستیم به بازی برگردیم و در دقایق پایانی گل بزنیم.

*بازی به بازی و هفته به هفته جلو می‌رویم و سعی می‌کنیم امتیاز‌های از دست داده را در بازی‌های خانگی جبران کنیم. ما به جدول نگاه نمی‌کنیم و سعی می‌کنیم پایان خوبی داشته باشیم و زود است که بگوییم کدام تیم قهرمان می‌شود و کدام تیم سقوط می‌کند. هواداران را در بازی‌های خانگی نداریم، اما تلاش می‌کنیم نیمی از قدرت‌مان هواداران هستند که آنها را همراه نداریم و تلاش می‌کنیم مردم آبادان را خوشحال کنیم

*همه صحبت‌ها شده است و در این مقطع سازمان لیگ چاره‌ای جز این برنامه ندارد و همه تیم‌ها باید کمک کنند. قبلا نباید به این روز می‌افتیم بازی‌هایی که بدون دلیل لغو شدند این هجمه و مشکل را به وجود آوردند و باید دست به دست هم بدهیم تا مردم را خوشحال کنیم.

بیشتر بخوانید: صادقی: بازیکنان ما باتجربه نیستند/ در سه هفته اخیر فوتبال خیلی خوبی بازی کردیم

انتهای پیام/

برچسب ها: سیروس پورموسوی صنعت نفت آبادان سایپا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان سیروس پورموسوی صنعت نفت آبادان سایپا کدام تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۳۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی پیشکسوت فوتبال ایران و تیم پرسپولیس در حاشیه مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد مسعود اسکویی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: این اتفاق را به ورزش و مردم ایران تسلیت می‎‌گویم. آقای اسکویی صدای ماندگار و جاودانی بودند و همه بیشتر از چهره با صدای ایشان آشنا هستم. انشالله که بیشتر قدر اسطوره‌ها را بدانیم.

او ادامه داد: او در بسیاری از اردوها حضور داشتند و این اواخر هم که بیمار بودند، من در بیمارستان همراهشان بودم که بسیار سرحال بودند و خاطرات گذشته را کامل یادش بود. فکر نمی‌کردیم این اتفاق رخ دهد. خیلی با احترام نقد می‌کردند و برای همین دوستش داشتیم. فوتبال را طوری گزارش می‌کرد که انگار داخل ورزشگاه هستیم و زبان گویای رادیو بودند که به دل ما می‌نشست. این صدا تا سال‌های سال در یاد خواهد بود و هیچوقت یادمان نخواهد رفت.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در واکنش به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی در جریان بازی پرسپولیس-سپاهان تاکید کرد: بحث اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاده مربوط به این است که با بودجه‌ای که داریم هیچ وقت در بحث فرهنگی ورود نکرده‌ایم. بحث اخلاق و رفتار در فوتبال و باشگاه‌ها نیست. ما مشکلاتی داریم که انشالله دست‌اندرکاران به آن فکر کنند و با قوانینی بهتر و دقیق‌تر کنترل‌های بیشتری داشته باشیم. هر کسی که تخلف می‌کند باید سریعا به آن واکنش نشان داد.

وی افزود: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد. بازی با نساجی در ورزشگاه این تیم همیشه سخت بوده و امیدوار هستم در این بازی هم موفق باشند تا مردم خوشحال باشند.

حمید استیلی درباره نتایج اوسمار در پرسپولیس خاطرنشان کرد: آقای اوسمار در این زمان که بوده فوتبال خوبی ارائه داده و نتایج قابل دفاعی داشته. باید تا پایان فصل و تا قهرمانی صبر کرد و آن زمان تصمیم بگیرند.

او همچنین به مسئله خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و گفت: اتفاقات خوبی است و جا دارد از آقای دکتر خاندوزی و بازیان و همچنین وزارت ورزش تشکر کنیم که این اتفاق برای پرسپولیس و استقلال افتاد. امیدوار هستم با یک هیئت مدیره قوی جلو برویم چون اگر می‌خواهیم یک کار تولیدی نتیجه‌بخش باشد، هیئت مدیره قوی نیاز دارد. این تیم‌ها، طرفداران زیادی دارند و همه مردم دنبال آنها هستند.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • پورموسوی: انتخاب داور شمالی برای بازی با سپاهان درست نبود؛ ذهنیت‌ها قبل از بازی نباید ایجاد شود
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!