Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر صید نور علیمرادی شامگاه سه شنبه در نشست مجازی با اصحاب رسانه اظهار داشت: حدود ۷۰ هزار تماس در این بازه زمانی با اورژانس ۱۱۵ استان برقرار شده که از این تعداد بیش از ۱۴ هزار مورد منجر به ماموریت اورژانسی شده است.

وی با بیان اینکه ۴۲ پایگاه اورژانس در سطح استان فعال است، افزود: ۲۸ پایگاه جاده ای، ۱۳ پایگاه شهری و یک پایگاه اورژانس هوایی در سطح استان خدمات فوریت های پزشکی ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر علیمرادی یادآور شد: همه آمبولانس ها در استان مجهز به GPS بوده و به صورت شبانه روزی جهت افزایش کیفیت خدمات رصد می شوند.

رییس اورژانس ۱۱۵ ایلام با اشاره به اینکه یک فروند بالگرد تخصصی اورژانس مستقر در فرودگاه ایلام خدمات فوریت های پزشکی ارائه می دهد، اظهار داشت: ۱۹۴ ماموریت توسط اورژانس هوایی استان در ۹ ماه گذشته انجام گرفته است.

دکتر علیمرادی یادآور شد: در مرکز پایش مراقبت های درمانی(MCMC) هماهنگی جهت اعزام ۲ هزار و ۹۴۰ بیمار در داخل استان و اعزام ۴۱۶ بیمار به مراکز درمانی خارج استان انجام گرفته است.

به گفته وی، همچنین ۲ هزار و ۶۱۸ ماموریت انتقال بیماران کرونایی به بیمارستان های استان و یک هزار و ۱۹۶ ماموریت انتقال بین مراکز درمانی برای بیماران کرونایی در ۹ ماهه امسال ثبت شده است.

دکتر علیمرادی با اشاره به هزینه های بالای نگهداری پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ استان از خیرین خواست: برای کمک رسانی به راه اندازی پایگاه های اورژانس در سطح استان و کمک به حفظ سرمایه‌های اورژانس، تامین، تجهیز و خرید دستگاه های مورد نیاز، اورژانس ایلام را در راستای بهبود کیفیت و افزایش خدمت رسانی به مددجویان یاری رسانند.

برچسب‌ها ایلام سازمان اورژانس کشور سازمان اورژانس کشور بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام سازمان اورژانس کشور سازمان اورژانس کشور ایلام سازمان اورژانس کشور سازمان اورژانس کشور بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز

به گزارش خبرنگار مهر، وجیهه محمدی فلاح صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از برقراری ۴۶ هزار و ۴۴۰ تماس با مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی استان البرز خبر داد و بیان کرد: ۲۱ درصد تماس‌ها مرتبط با خدمات اورژانس اجتماعی و حدود ۷۹ درصد برای پیگیری مسائل غیرمرتبط از جمله درخواست راهنمایی و ارجاع به مراکز درمانی، مسائل بهداشتی، خدمات مشاوره‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه بیشترین فراوانی تماس‌ها به ترتیب مربوط به اختلافات حاد خانوادگی، کودک آزاری، همسر آزاری، افکار خودکشی، سالمند آزاری، اقدام به خودکشی و فرار از منزل بوده است، گفت: بهزیستی البرز با دارا بودن ۶ مرکز اورژانس اجتماعی در محمدشهر، کمالشهر، مرکز کرج، فردیس، نظرآباد و ساوجبلاغ به افراد در معرض آسیب، آسیب دیده اجتماعی و کسانی که به هر دلیلی در شرایط بحرانی به سر می‌برند خدمات تخصصی ارائه می‌دهد.

به گفته مدیرکل بهزیستی استان البرز، فعالیت‌های سازمان بهزیستی به‌ویژه در زمینه آسیب‌های اجتماعی مردم محور است و افراد می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۳ یا مراجعه حضوری به پایگاه‌های اورژانس اجتماعی در شهرستان‌ها از خدمات اورژانس اجتماعی بهره‌مند شوند. وظیفه ذاتی مراکز ۱۲۳ (مرکز فوریت‌های اجتماعی) ارائه انواع خدمات روانشناسی، مددکاری، درمانی و حقوقی به جامعه هدف است.

محمدی فلاح افزود: نحوه پذیرش مددجویان به دو صورت خود معرف و ارجاعی و ارجاعات به دو شیوه درون سازمانی (توسط خط اورژانس اجتماعی ۱۲۳، خدمات سیار اورژانس اجتماعی و سایر مراکز وابسته به سازمان بهزیستی در حوزه‌های گوناگون) و برون سازمانی (از طریق مراجع قضائی، مراجع انتظامی و سایر سازمان‌ها و نهادها) است و جامعه هدف پس از پذیرش از خدمات تخصصی مورد نیاز بهره مند خواهند شد.

کد خبر 6094920

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور صوفیان _شبستر هفت کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد