Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و نهمین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز مردان از امروز با حضور هشت تیم آغاز شد.

در روز نخست این فصل از رقابت‌ها، دو دیدار از گروه الف برگزار شد که طی آن تیم فراسنج تهران که ملی پوشانی همچون نوشاد و نیما عالمیان را در اختیار دارد با نتیجه ۵ بر یک مقابل تیم شادروان اقبال لطف الله نسبی کردستان به برتری دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر دیدار این گروه رعد پدافند هوایی ۶ بر صفر برابر دانشگاه یزد صاحب پیروزی شد.

از گروه دوم لیگ تنیس روی میز مردان امروز دو دیدار برگزار شد که تیم شهرداری کرج با نتیجه ۵ بر یک تیم پادما یدک اصفهان را از پیش رو برداشت.

در دیگر دیدار این گروه تیم دانشگاه آزاد اسلامی با همین نتیجه برابر نفت آبادان صاحب برتری شد.

فصل جدید لیگ تنیس روی میز مردان فردا با برگزاری چهار دیدار پیگیری می‌شود. در روز دوم رقابت‌ها از گروه اول نماینده کردستان به مصاف دانشگاه یزد می‌رود و تیم فراسنج تهران هم با رعد پدافند هوایی دیدار می‌کند.

از گروه دوم هم تیم پادما یدک اصفهان به مصاف نفت آبادان می‌رود و شهرداری کرج رودرروی دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرد.

کد خبر 5108168 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ تنیس روی میز نوشاد عالمیان تنیس روی میز لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران فدراسیون کشتی کشتی آزاد تکواندو یحیی گل محمدی علیرضا بیرانوند لیگ برتر والیبال تیم گل گهر سیرجان محمود فکری کمیته ملی المپیک لیگ برتر بسکتبال سید رضا صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرم زیر باران زانو نزد (عکس)

به گزارش ورزش سه، رمز شکست‌ناپذیری تیم محرم نویدکیا در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر، بازگشت‌های موفق به بازی و جبران گل خورده است.

مس که در ۱۳ بازی اخیرش شکست نخورده در پنج مسابقه برابر ذوب‌آهن، آلومینیوم اراک، تراکتور، پیکان و گل‌گهر از حریفانش عقب افتاد اما موفق به جبران نتیجه و فرار از شکست شد.

آنها این‌بار در هفته بیست و پنجم لیگ برتر زیر باران شدید به مصاف گل‌گهر رفتند و نیمه نخست را به حریف واگذار کردند اما در نیمه دوم موفق به جبران نتیجه شدند.

در این بین مس در بازی مقابل آلومینیوم با یک گل از حریف خودش عقب افتاد اما در نهایت با سه گل به پیروزی رسید و در چهار بازی دیگر توانست شکست را با نتیجه تساوی عوض کند.

به نظر می‌رسد تیم‌ نویدکیا به نباختن عادت کرده که برای تیمی با ۸ شکست در نیم‌فصل اول دستاورد ارزشمندی است.

دیگر خبرها

  • شکست پانزدهم، کشتی صنعت نفت غرق شد
  • هوادار با مسعود شجاعی پرواز می‌کند
  • محرم زیر باران زانو نزد (عکس)
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • دیدار نمایندگان فتح و حماس در چین/ پیشرفت مذاکرات مثبت بود
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند