Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس مصطفوی عصر روز سه شنبه در نشست خبری با اشاره به توجه شرکت عمران شهر جدید سهند به اتمام پروژه مسکن مهر شهر سهند گفت: شهرهای جدید کشور درگیر واحدهای مسکن مهر هستند ولی در سهند طی دو سال اخیر بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر تحویل داده شده است و مشکل خاصی نداریم.

وی افزود: یکی از نواقص موجود در مساکن مهر ۱۵۰ دستگاه آسانسور است که تلاش می‌کنیم این مشکل حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بعداز اتمام نواقص موجود بلوک به بلوک در واحدهای مسکن مهر جشن اتمام کار خواهیم گرفت.

مصطفوی با بیان اینکه در شهر جدید سهند برای طرح اقدام ملی مسکن نیز اقداماتی انجام می‌شود، گفت: ۱۷ هزار و ۲۰۰ واحد طرح ملی مسکن سهمیه این شهر جدید است و در سهند بین شهرهای جدید در طرح اقدام ملی مسکن پیشتاز است.

وی به احداث شش مدرسه در سهند نیز خبر داد و گفت: تا پایان سال یک مدرسه دیگر نیز به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با اشاره به اینکه دو هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های مختلف این شهر جدید سرمایه‌گذاری می‌شود، گفت: ۶۵ پروژه مهم سرمایه گذاری و مشارکتی سهند تبدیل به قرارداد شده است.

وی با بیان اینکه سهند به شهر کارگاهی تبدیل شده افزود: آزادراه تبریز- سهند نیز بعداز ۱۲ سال به بهره برداری رسید و باعث توسعه این شهر می‌شود. سهند این روزها به بهشت سرمایه گذاران تبدیل شده است.

مصطفوی با تاکید بر اینکه ۲۰ شهر جدید در کشور داریم که درآمد- هزینه هستند، گفت: هزینه‌های مختلف این شهر و زیرساخت‌ها و پروژه‌هایی که ایجاد می‌شود با درآمد این شهر است.

وی از تصویب فاز ۵ شهر جدید سهند نیز خبر داد و گفت: منتظر ابلاغ این موضوع هستیم و فاز ۵ سهند به صورت باغ ویلایی احداث می‌شود.

کد خبر 5108188

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر جدید سهند مسکن مهر طرح اقدام ملی مسکن قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز آمار کرونا کرمانشاه بارش برف بوشهر گرگان ایام فاطمیه شهرستان کرج شیوع کرونا بصیرت خطبه های نماز جمعه شهر جدید سهند مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی

شماری از شهروندان بندرعباسی از بسته بودن سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن گلایه دارند و خواستار اعلام زمان بازگشایی سامانه شدند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در این خصوص گفت: سامانه به محض تعیین تکلیف متقاضیانی که پیش از این نام نویسی کرده اند برای ثبت نام مجدد در دسترس قرار می‌گیرد.

سعید حاجبی افزود: طی مدت سه سال فراهم بودن امکان ثبت نام در سامانه ۸۰ هزار نفر در بندرعباس نام نویسی کرده اند که تاکنون پالایش ۶۰ هزار نفر انجام شده است.

وی گفت: مبلغ آورده برای متقاضیان تغییر نکرده و ۴۰ میلیون تومان است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان افزود: قیمت تمام شده برای هر واحد براساس تاریخ روز است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اعطای زمین برای تامین مسکن کارگران در سمنان
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند/ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد (+ جزییات)
  • متقاضیان مسکن ملی بخوانند؛ آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • خبر خوش برای متقاضیان مسکن ملی + جزییات