Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نزدیک شدن به زمان انتخابات فدراسیون فوتبال تنها آرزویی که می توانیم برای فوتبال ورشکسته ایران داشته باشیم این است که فوتبالی ها به جای حضور در اردوگاه گزینه های غیر فوتبالی، روی حمایت از یک چهره فوتبالی به توافق و تفاهم برسند و اداره فوتبال را به دست اهل فن بسپارند.

روزی که بهمن فروتن در شورای عالی مشورتی فوتبال به شوخی نوشت: حالا که فوتبال اعتماد خودش را به مردم در اثر انتقاد های زیاد از دست داده است، بهتر نیست مردم را منحل کنیم تا فوتبال مردم دیگری برای خودش انتخاب کند؟ بد نیست اگر فوتبال این راه جدید را امتحان کند شاید موفقیت آمیز باشد! هنوز شستا برگه مزایده ساختمان فدراسیون فوتبال را به دیوار ساختمان نچسبانده بود! اما حالا انگار جدی جدی دوستان تصمیم گرفته اند مردم را منحل کنند اما خودشان در فوتبال بمانند!

به گزارش طرفداری، شستا که از فدراسیون فوتبال چک دو میلیون یورویی دارد، برای رسیدن به طلبش، اقدام کرده و حالا قرار است با فروش ساختمان فدراسیون فوتبال از طریق مزایده و احتمالا پس از آن فروش ساختمان باشگاه پرسپولیس به پولش برسد و فدراسیون فوتبال هم بی خانمان شود!

 این بی خانمانی احتمالی ثمره ی استخدام مارک ویلموتس است، مردی که با قراردادی گزاف سرمربی تیم ملی ایران شد و حالا در ادامه مصائب مربوط به او، کار فدراسیون بعد از فروش ساختمان، احتمالا به کلیه فروشی! هم کشیده می شود چرا که فیفا فدراسیون فوتبال ما را به پرداخت جریمه سنگین 6 میلیون یوروریی محکوم کرده و پرداخت این جریمه فقط با فروش کمپ تیم های ملی و ساختمان پک ممکن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند مسئولان فعلی فوتبال امیدوارند دستی از غیب برسد و با کمک دولتمردان، هم پول شستا را بدهند و هم از شر جریمه فیفا خلاص شوند اما بدون تعارف اهالی فوتبال هم منتظرند تیری از غیب برسد و از دست بانیان این وضعیت اسفبار خلاص شوند!

حالا که قرار است انتخابات فدراسیون فوتبال دهم اسفند ماه برگزار شود، کاش می شد دوستان، این ساختمان را هم می دادند و خودشان هم همراه ساختمان از این فوتبال می رفتند! کاش می شد دست از سر این فوتبال برمی داشتند و فوتبال را برای فوتبالی ها باقی می گذاشتند. 

با هر متر و معیاری، هر کدام از اهالی فوتبال اگر الان متولی این ورزش بود، امکان نداشت اوضاع از این که هست، اسفناک تر باشد. آیا شما شرایطی بدتر از این که ساختمان فدراسیون را برای فروش بگذارند، بدهی مان در داخل و خارج بالغ بر 10 میلیون دلار باشد، می توانید برای فوتبال ایران تصور کنید؟ 

نمی دانیم شاید دوستان تمایل دارند تا روز انحلال فوتبال بمانند و همچنان به سبک خودشان خدمت کنند! 

خارج از شوخی، شاید وقت آن رسیده باشد، فوتبالی ها کنار هم یک جبهه قوی تشکیل بدهند و اختیار فوتبال را خودشان به دست بگیرند... دوستانی که بعد از این همه افتضاح همچنان ولع ریاست دارند دقت داشته باشند که دیگر ساختمانی برای ریاست وجود ندارد. ساختمانی نیست که اتاق رییس داشته باشد! این دفعه محض رضای خدا، اجازه بدهند فوتبالی ها به صحنه بیایند.

 فوتبال ایران امروز یک مدیر فوتبالی می خواهد، یکی از جنس فوتبال که هم داخل قبولش داشته باشند و هم خارج از ایران برای کرایه تاکسی نیاز به مترجم نداشته باشد چه برسد برای حضور در مقر فیفا! یک مدیر فوتبالی، یک نفر که البته علاوه بر فوتبالی بودن الفبای کار اقتصادی را بداند، انگیزه و اشتیاق برای کار کردن داشته باشد و بتواند فوتبالی ها را زیر سقف فوتبال کنار هم جمع کند.

این فوتبال ورشکسته را با آن خرس که می گفتند یک مو کندن از آن هم غنیمت است، اشتباه نگیرید. این کف دست دیگر مو ندارد، ساختمان را هم بدهید و بروید. بگذارید فوتبال به دست اهلش باشد. آیا اهل فوتبال این بار به جای حضور در اردوگاه نامزدهای غیر فوتبالی، تبلیغ برای چسبیده ها و تکرار اشتباه های دائمی، روی حمایت از یک گزینه فوتبالی به توافق می رسند؟ این بحث را حتما در طرفداری دنیال می کنیم...

 

بیشتر بخوانید:

حکم مزایده مقر فدراسیون فوتبال صادر شد

کنایه و طعنه سنگین بهمن فروتن؛ به جای فوتبال، مردم را منحل کنید!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فوتبالی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام این فعالیت طول عمر را بیشتر می‌کند

به گزارش خبرآنلاین، محققان دریافتند افرادی که به طور منظم از پله‌ها بالا می‌روند، در مقایسه با افرادی که همیشه از آسانسور استفاده می‌کنند، ۲۴ درصد کمتر در معرض خطر مرگ به هر دلیلی و ۳۹ درصد کاهش خطر مرگ ناشی از بیماری قلبی هستند.

به گزارش جام جم آنلاین از هلث دی نیوز، نتایج نشان می‌دهد که بالا رفتن از پله‌ها با کاهش خطر ابتلاء به بیماری قلبی یا حمله قلبی، نارسایی قلبی یا سکته همراه است.

دکتر «سوفی پادوک»، محقق ارشد از بنیاد بیمارستان دانشگاه نورفولک بریتانیا، می‌گوید: «اگر انتخابی بین رفتن از پله یا آسانسور دارید، به سراغ پله‌ها بروید زیرا به حفظ سلامت قلب شما کمک می‌کند».

پادوک گفت: «بالا رفتن از پله یک شکل عملی و قابل دسترس از فعالیت بدنی است. با وجود این، اغلب افرادی که برای رسیدن به طبقه بالاتر عجله دارند، پله‌ها را نادیده می‌گیرند.»

پادوک می‌گوید: «حتی فعالیت‌های بدنی کوتاه مدت تأثیرات مفیدی بر سلامتی دارد، و دوره‌های کوتاه بالارفتن از پله‌ها باید یک هدف دست یافتنی برای ادغام در برنامه‌های روزمره باشد».

برای این مطالعه، محققان داده‌های ۹ مطالعه شامل بیش از ۴۸۰۰۰۰ نفر را جمع آوری کردند.

پادوک در ادامه افزود: «بر اساس این نتایج، ما مردم را تشویق می‌کنیم که پله‌نوردی را در زندگی روزمره خود بگنجانند. مطالعه ما نشان داد که هر چه از پله‌ها بیشتر بالا بروید، فواید بیشتری دارد. بنابراین، چه در محل کار، چه در خانه یا هر جای دیگر، از پله‌ها بالا بروید.»

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901445

دیگر خبرها

  • رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • سرنوشت عجیب عابربانک‌های فوتبالی؛ باشگاه‌داری در زندان!
  • انجام این فعالیت طول عمر را بیشتر می‌کند
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی