Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی با بیان این مطلب در دیدار با سردار کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس کشور، گفت: تمام توفیقاتی که در نظام جمهوری اسلامی داریم به برکت خون شهداست، بنابراین همه دستگاه‌ ها باید برای ماندگاری دوران دفاع مقدس تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن تشکر از اقدامات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس در زمینه انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید، افزود:احداث باغ موزه دفاع مقدس در خراسان جنوبی به جهت اهمیتی که دارد جزو پروژه‌ های کلان ما محسوب می‌شود.

ملانوری با تأکید بر این که ما در استانداری وظیفه اخلاقی داریم تا اقدامات مربوط به ایجاد این موزه را پیگیری کنیم، عنوان کرد: برای هرچه بهتر ساخته شدن این موزه علاوه بر دستگاه‌ های دولتی، به دنبال استفاده از توان بخش‌ های خصوصی نیز هستیم.

استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: درحال حاضر زمین تعیین شده برای احداث موزه، در اختیار اداره کل راه و  شهرسازی استان است.

بیشتر بخوانید

عملیات ساخت موزه دفاع مقدس در خراسان جنوبی آغاز می شود

ملانوری گفت: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا زمین مربوطه به طور کامل به مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان واگذار شود.

در حال تکمیل....

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس موزه دفاع مقدس دفاع مقدس خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۴۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده قاچاق ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق نفت گاز به ارزش ۲۲۲ میلیون تومان در شعبه سوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بیرجند رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی مدارک، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۶۶۶ میلیون تومان جزای نقدی معادل ۳ برابر ارزش سوخت قاچاق محکوم کرد.

محدثی نژاد ادامه داد: شعبه همچنین با توجه به بیشتر بودن ارزش خودرو از سوخت کشف شده، ۲۲۲ میلیون تومان، برابر ارزش سوخت به جریمه اضافه و متهم را در مجموع به پرداخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی عنوان کرد: مأموران نیروی انتظامی هنگام بازرسی خودرو‌های عبوری از یک دستگاه تریلی، این محموله سوخت قاچاق را کشف و پرونده این تخلف را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز