Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، دکتر عبدالحلیم فضل الله؛ رئیس مرکز مطالعات، مشاوره و اسناد لبنان عصر سه شنبه در وبینار «الگوی راهبردی از نگاه شهید سلیمانی، از مقاومت با اشغالگران تا محدود کردن هژمونی» که به همت رایزنی فرهنگی ایران در لبنان برگزار شد، در سخنانی به الگوی راهبردی ارائه شده توسط شهید سلیمانی در عرصه های مختلف محور مقاومت، از جمله الگوی مقاومت اسلامی در لبنان در برابر جاه طلبی های صهیونیست ها، تروریسم تکفیری و هژمونی آمریکا پرداخت و گفت: بر کسی پوشیده نیست که شخصیت شهید سلیمانی، این مجاهد بزرگ، شخصیتی همه جانبه بود و بهتر است که از جوانب متعدد بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: این فرمانده بزرگ با سکوت و اراده ای محکم در میدان مبارزه با دشمنان وارد می شد و در محیط های اجتماعی و سیاسی مختلف نیز حضور داشت. لذا توانست به اهداف بسیاری که داشت بدون صرف هزینه اضافی جامه عمل بپوشاند.
 
وی با بیان اینکه شهید سلیمانی در معرکه مقاومت با دشمن صهیونیستی حضور داشت گفت: به گفته یکی از مسئولینی که جزو محور مقاومت شمرده نمی شود، شهید سلیمانی آخرین کسی بود که دست یاری به سوی او دراز می کردیم و اولین کسی بود که ما را یاری می کرد.
 
وی تأکید کرد: شهید سلیمانی با مقاومت عربی و اسلامی همراه بود و با طرح استکباری گسترده دشمنان در منطقه مبارزه کرد. او از محور مقاومت به عنوان عنصر قدرت و وسیله ای برای وحدت و روابط عمیق میان کشورهای منطقه استفاده کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در برابر اشغالگری اسرائیل و آمریکا و تروریسم و پروژه های ایجاد تفرقه و اختلاف ایستادگی کرد و برنامه های نظامی او با هدفش متناسب بود بدون اینکه در اخلاقیات جنگ کوتاهی یا زیاده روی کند.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: شهید سلیمانی محور مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان

رییس دانشگاه فرهنگیان کرمان گفت: هدف از برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی تربیت معلم، درترازمکتب حاج قاسم است.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عباس توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان درمراسم افتتاحیه دومین مدرسه تربیتی شهید سلیمانی درگلزارشهدای بین المللی شهر کرمان به تشریح اهداف برگزاری این اردو پرداخت و گفت: پرورش روحیه مقاومت دربرابر سختی‌ها، ایجادروحیه ایثار وگذشت می‌تواند معلم در تراز مکتب شهید سلیمانی تربیت کند. 

گفتنی است این دوره با حضور بیش از۲۰۰ دانشجو معلم منتخب از دانشگاه‌های فرهنگیان سراسر کشور بمدت یک هفته در اردوگاه شهید مغفوری کوهپایه شهرستان کرمان درحال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • الگوی نظام‌ بهره‌برداری کشاورزی عامل افزایش بهره‌وری آب و خاک است
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • قدرت‌نمایی مقاومت بحرین و پیام‌های آن برای منطقه
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • رسول الله (ص) محور وحدت هستند
  • مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند