Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@17:59:57 GMT

طارمی بعد از پنالتی‌گیری بازی می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۵۰۰۹

نام مهاجم ایرانی پورتو در ترکیب این تیم مقابل ویتوریا گیمارش دیده می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته یازدهم لیگ برتر پرتغال، تیم پورتو که از مهدی طارمی در لیست نفراتش بهره می‌برد، از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد امروز چهارشنبه(به وقت ایران) مقابل ویتوریا گیمارش قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

مهدی طارمی که ۶ شب قبل نمایش خوبی در دیدار سوپر کاپ فوتبال پرتغال مقابل بنفیکا داشت و در جریان برتری تیمش توانست یک پنالتی بگیرد، در دیدار برابر ویتوریا گیمارش هم از ابتدا برای پورتو بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ستاره ایرانی پورتو پس از چهار هفته حضور ثابت در ترکیب پورتو در رقابت‌های لیگ برتر پرتغال، مقابل ویتوریا گیمارش نیز از ابتدا به میدان می‌رود و امیدوار است در یازدهمین بازی فصل آمار ۲ گل زده خود را بهتر کند.

 

 

تیم پورتو با کسب هفت پیروزی، یک مساوی و دو شکست در ۱۰ هفته اخیر لیگ برتر پرتغال ۲۲ امتیازی و تیم چهارم جدول است و با برتری مقابل ویتوریا گیمارش به رده سوم صعود می‌کند.

پورتو مهدی طارمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پورتو مهدی طارمی مقابل ویتوریا گیمارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۵۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد

فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۶ (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن ۲۰۲۷) دارد. همه کار‌ها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال ۲۰۲۰ با باشگاه پورتو قرارداد بست، در ۱۷۷ بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه ۸۸ بار موفق به گلزنی شد و ۵۴ گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

دیگر خبرها

  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏