Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرو قرارداد تامین مالی پروژه انتقال برق ایران به ارمنستان، الحاقیه افزایش سقف و دوره تامین مالی این پروژه انجام شد.

پروژه انتقال برق ایران به ارمنستان با سرمایه گذاری بالغ بر ۸۳ میلیون یورو از سوی بانک توسعه صادرات در قالب اعتبار خریدار تأمین مالی شد. طی مفاد الحاقیه جدیدی که به امضا رسید سقف تامین مالی و دوره تامین مالی این پروژه افزایش و به ۸۸ میلیون یورو ارتقا یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش روز دوشنبه ایرنا از بانک توسعه صادرات ایران، مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران در این جلسه، گفت: طبق گزارش های واصله این پروژه پیشرفت خوبی داشته و مصمم هستیم این طرح هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.
صالح آبادی ضمن با اهمیت خواندن اجرای این پروژه در تعامل های تجاری دو کشور ایران و ارمنستان، گفت: با وجودمشکلات عدیده ای که در سال ۲۰۲۰ میلادی وجود داشت، با همکاری و تلاش های مشترک موانع در مسیر تکمیل پروژه رفع شد.
وی اظهار امیدواری کرد: در سایه همکاری های مشترک، بتوان سال آینده شاهد تکمیل و راه اندازی این پروژه بود.
در ادامه این جلسه، مدیر عامل شرکت برق ارمنی با قدردانی از همراهی بانک توسعه صادرات ایران برای همکاری در این طرح، گفت: عوامل اجرایی و سرمایه گذاری در کنار یکدیگر باعث موفقیت اجرای پروژه بوده اند.
وی اظهار داشت: تلاش و همت بی نظیری برای به ثمر رسیدن این پروژه به کار بسته شده و امیداست با امضای الحاقیه تمدید سقف تامین مالی به زودی شاهد راه اندازی آن باشیم.
این مقام مسئول ارمنی خاطر نشان کرد: راه اندازی این پروژه علاوه بر دستاوردهای اقتصادی، روابط دو کشور و مردم را نیز تقویت خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، جمهوری اسلامی ایران مصمم است باکشورهای منطقه ارتباط الکتریکی خود را افزایش دهد.

برچسب ها: تهران ، برق ، ارمنستان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000LIg

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تهران برق ارمنستان بانک توسعه صادرات تامین مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسین مقیسه - مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک اظهار کرد: به پیشنهاد هیئت مدیره و تصویب مجمع عمومی، سقف ضمانت‌نامه‌های اعتباری از ۵ به ۱۰ میلیارد تومان و سقف انواع ضمانت‌نامه‌های غیراعتباری (پیمانکاری -قراردادی) از ۱۰ به ۲۰ میلیارد تومان افزایش یافت.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک همچنین گفت: ضمانت‌نامه اعتباری، برای پوشش ریسک عدم بازپرداخت تسهیلات اعطایی به ‌نفع بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری و همچنین تضمین تامین مالی از طریق سکوهای تامین مالی جمعی و سکوهای تامین مالی زنجیره تامین با تخفیف حداکثر ۵۰ درصدی در کارمزد صادر می‌شود. درصد پوشش این نوع ضمانت‌نامه ۱۰۰ درصد اصل و سود تسهیلات سرمایه در گردش، ایجادی و توسعه‌ای را شامل خواهد شد.

مقیسه با بیان اینکه صندوق با صدور انواع ضمانت‌نامه غیراعتباری به‌نفع کارفرما، تسهیل‌گر اجرای قراردادهای واحدهای تولیدی مشمول تعریف صنایع کوچک است، اظهار کرد: ضمانت‌نامه‌های شرکت در مناقصه، پیش‌پرداخت و حسن انجام کار را می‌توان مهم‌ترین ضمانت‌نامه‌های پیمانکاری دانست که در صندوق بدون دریافت ودیعه نقدی و با تخفیف حداکثر ۵۰ درصدی در کارمزد، به درخواست واحدهای تولید کوچک و به نفع کارفرمایان صادر می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • قدردانی استاندار همدان از عملکرد بانک مسکن در تامین مالی ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن
  • کاهش اتکا به تسهیلات بانکی با اجرای قانون تامین مالی تولید
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور