Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@23:31:49 GMT

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۵۰۶۷

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سرهنگ رضا همتی‌زاده رئیس پلیس راه استان گفت: سامانه ثبت سرعت متوسط وسایل نقلیه در جاده‌های استان توسط دوربین‌های کنترل سرعت ثابت فعال شده‌اند.

وی افزود: هدف از فعال سازی این سامانه مهار سرعت غیر مجاز وسایل نقلیه در محورهای برون شهری استان با توجه به نقش تاثیر گذار سرعت غیر مجاز در تصادفات برون شهری استان ایلام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وجود ظرفیت‌های مناسب برای کمک به احداث مسکن محرومان 

احمد کرمی معاون امور عمرانی استاندار ایلام 9 دی ماه در اولین نشست مجمع خیرین مسکن ساز استان ایلام با عنوان این مطلب که ظرفیت‌های مناسبی برای استفاده از توان خیرین در کمک به احداث مسکن محرومان وجود دارد، اظهار داشت: در تلاش هستیم از این طرفیت مهم به نحو احسن استفاده کنیم.

وی افزود: خانه دار شدن اقشار آسیب پذیر یک ضرورت است؛ لذا باید از همه ظرفیت‌ها به خصوص مشارکت خیرین برای خانه دار شدن افراد بی‌بضاعت بهره گرفت.

 تشکیل مجمع خیرین مسکن ساز استان ایلام

قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام، ۹ دی ماه در دیدار با خاکی‌پور مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز کشور  گفت: ظرف چند سال گذشته اقدامات کم‌نظیری در راستای ساخت مسکن محرومان در استان شروع شده است که تا پایان دولت به سرانجام خواهد رسید.

وی با اشاره به تشکیل مجمع خیرین مسکن ساز در استان افزود: با تشکیل این انجمن کمک به ساخت مسکن محرومین هدفمند می‌شود.

 سهامداران عدالت استان ایلام، هرچه سریع‌تر در سجام ثبت‌نام کنند

قدرت فیض اللهی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام اظهار داشت: استفاده از مزایای سهامداری همانند دریافت سود، حضور در مجمع و خدمات الکترونیک، مشروط به ثبت نام در سجام و احراز هویت است.

وی افزود: سهامداران عدالت استان ایلام، باید هرچه سریعتر در سجام ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/ 970877

منبع: فارس

کلیدواژه: استان ایلام وسایل نقلیه پلیس مسکن خیرین مسکن ساز استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی در آن عضویت دارند، در سه هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه به طور همزمان هر دو بازیکن ایرانی را در اختیار نداشته و مصدومیت کاری کرده تا آنها در بازی‌ها و تمرینات غایب باشند.

تمرینات کایسری اسپور در روزهای اخیر و پیش از دیدار امشب مقابل کاراگومروک در حالی پیگیری شده که تصویری از علی کریمی و مجید حسینی مثل هفته‌های گذشته در آن دیده نمی‌شود و با این شرایط بعید نیست آنها در دیدارهای بعدی هم غایب باشند.

مجید حسینی در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه 10 بازی برای کایسری اسپور انجام داده، اما مصدومیت در دیدار دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ کاری کرده تا او در ماه‌های گذشته نتواند به میدان برود و در تمرینات باشگاه ترکیه‌ای هم غایب است.

علی کریمی نیز که در 28 مسابقه فصل جاری سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده، در سه دیدار اخیرشان به دلیل انجام عمل جراحی روی کمر نتوانسته حضور داشته باشد که امشب هم در مسابقه کایسری اسپور در هفته سی و پنجم لیگ برابر کاراگومروک غایب است و دور از لیست قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • (ویدیو) مرور اخبار ناگوار با سلامت روان ما چه می‌کند؟
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت
  • جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان