Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تاتنهام از مصدومیت و غیبت چند هفته‌ای گرث بیل خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سریال مصدومیت‌های متوالی گرث بیل به تاتنهام هم رسید. او که در رئال مادرید تعداد زیادی از بازی‌های این تیم را به دلیل مصدومیت‌های متوالی از دست داد، حالا دوباره مصدوم شده است و تا چند هفته دیگر هم نمی‌تواند به سفیدپوشان لندن کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند او تا همین الان هم کار خاصی برای تاتنهامی‌ها انجام نداده است.

بیل در جریان بازی اخیر تیمش (هفت روز پیش مقابل استوک‌سیتی) در مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه مصدوم و مجبور به ترک میدان شد و به همین دلیل هم بازی بعدی سفیدهای لندن مقابل ولورهمپتون در روز یکشنبه هفته جاری را از دست داد.

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام با تأیید غیبت بیل در بازی امشب تیمش مقابل فولام در هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس گفت: فکر نمی‌کنم که گرث به این زودی‌ها آماده شود. نمی‌گویم مصدومیتش جدی است اما او چند هفته‌ای خانه‌نشین خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گرت بیل فوتبال تاتنهام مصدومیت چند هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. حدود دو هفته پیش او در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن با خطا بر روی بردلی بارکولا در پشت محوطه جریمه از زمین بازی اخراج شد و همین کارت قرمز منجر به این شد که پاری سن ژرمن به بازی برگردد و به مرحله بعد صعود کند.

پس از آن ستاره اروگوئه‌ای خط دفاع در مقابل رئال مادرید هم کامل بازی کرد. دیداری که با پیروزی ۳-۲ مادریدی‌ها به پایان رسید و آبی‌اناری‌ها را از قهرمانی دور کرد.

پس از یک هفته بارسا در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک به مصاف والنسیا رفته است. در حالی‌که بازی با نتیجه ۱-۱ دنبال می‌شد، در دقیقه ۳۷ دورو در سمت راست محوطه جریمه بارسلونا صاحب توپ شد. او مقابل دروازه قرار نداشت اما آرائوخو با تکلی بی‌مورد او را سرنگون کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد. پس از چند ثانیه په‌په‌لو پشت توپ قرار گرفت و با فریب تراشتگن دروازه بارسلونا را باز کرد تا تیم ژاوی هرناندز در خانه یک گل عقب بیافتد.

دیگر خبرها

  • هری کین: بازی در خانه رئال مادرید دشوار است اما ما به خودمان ایمان داریم
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • تراکتور - استقلال؛ نبردی حیثیتی در تبریز | پیش بازی
  • شاگرد و استاد رند | تعقیب و گریز برای صدرنشینی
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • استقلال 1402 و معرفی اپلیکیشن فوتبال
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!