Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@21:23:26 GMT

سولسشر: گل دقایق پایانی سنت ویژه یونایتد است

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۵۲۲۸

سولسشر: گل دقایق پایانی سنت ویژه یونایتد است

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد علاقه ای به صحبت کردن در مورد پایان فصل ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز با گل ثانیه های پایانی مارکوس راشفورد موفق به کسب پیروزی برابر ولورهمپتون و رسیدن به فاصله دو امتیازی لیورپول صدرنشین شد. گرچه حالا بسیاری یونایتد را یکی از شانس های مسلم کسب عنوان قهرمانی می دانند، اما اوله گونار سولسشر تاکید کرد هنوز راه زیادی تا پایان فصل مانده و این تیم کارهای زیادی پیش رو دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اوله گونار سولسشر گفت: "کسب پیروزی در دقایق پایانی بازی؟ این موضوعی بود که ما یک بار در جریان یکی از تمرینات منچستریونایتد در ابتدای فصل با بازیکنان مطرح کرده و به آنها گفتیم ما خیلی موفق به کسب امتیاز در دقایق پایانی بازی های خود نشده ایم، اما این موضوع در منچستریونایتد سنت ویژه ای بود و بارها رخ داده است.

 

 

حالا این اتفاق از روز بارها رخ داده و اکنون ما در دقایق پایانی امتیازات زیادی کسب کرده ایم. به نظر من این به دلیل مسائل روحی و البته آمادگی فیزیکی بازیکنان یونایتد است. ما اکنون گروهی از بازیکنانی را در اختیار داریم که از نظر روحی و جسمی قوی تر از گذشته هستند. ما در این مدت دوره های دشوار تمرینی را پشت سر گذاشته، بازی های زیادی انجام داده ایم و در این مدت شرایط بازیکنان آنها بهتر و مناسب تر شده است.

 

هر چقدر آماده تر باشید، توانایی بیشتری برای کسب موفقیت در زمین دارید. اما قدرت ذهنی نیز به شما کمک می کند بدانید که می توانید در دقایق پایانی یک مسابقه نیز به سه امتیاز دست یابید.

 

ما در حال حاضر در شرایط مناسبی قرار داریم، اما هنوز حتی به نیم فصل نیز در لیگ برتر نرسیده ایم، بنابراین راهی طولانی در پیش است و ما تنها تمرکز خود را روی دیدار بعدی یونایتد قرار داده ایم. ما در شرایطی هستیم که هنوز کارهای زیادی پیش رو داریم و اینکه خیلی زود به جدول نگاه کنیم از نظر من احمقانه است."

منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد اوله گونار سولسشر اوله گونار سولسشر دقایق پایانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند امشب با نمایشی عالی از سوی بازیکنانش پاری سن ژرمن را با نتیجه ۱-۰ شکست داد. تک‌گل زردپوشان را نیکلاس فولکروگ روی پاس زیبای نیکو اشلوتربک به ثمر رساند تا زردپوشان گام بزرگی برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بردارند.

یکی از بهترین بازیکنان زمین در بازی امشب جیدون سانچو بود که به عقیده بسیاری از هواداران او باید به جای متس هوملز به‌عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته می‌شد.

با این حال سانچو پس از پیوستن قرضی از یونایتد به دورتموند و بازگشت به این باشگاه، در حال سپری کردن روزهای خوبی است. او پس از پایان بازی در مصاحبه‌ای از احساس فعلی‌اش گفت.

او گفت:«من در ۱۷ سالگی به اینجا آمدم، بنابراین این باشگاه از روز اول به من کمک کرده است. من همیشه تمام توانم را برای این تیم و این هواداران فوق‌العاده به کار می‌گیرم. واقعا احساس خاصی است و نمی‌توانم آن را با کلمات وصف کنم.

حتی تصور اینکه بتوانیم قهرمان چمپیونزلیگ شویم به ما احساس خاصی می‌دهد. ما هیجان زیادی برای دور برگشت و رفتن به فینال داریم. مطمئن باشید بهترین نمایش‌مان را در بازی برگشت خواهید دید.»

سانچو همچنین در پاسخ به سوالی در این مورد که فصل آینده در دورتموند خواهد ماند یا به یونایتد بازخواهد گشت، گفت:«واقعا نمی‌دانم. در حال حاضر به این موضوع فکر نمی‌کنم و تمام تمرکزم را بر روی ادامه فصل با دورتموند و موفقیت در چمپیونزلیگ گذاشته‌ام.»

دیگر خبرها

  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • هویلوند: فرناندز یک کاپیتان فوق العاده است؛ انتقادات از او منصفانه نیست
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • تراکتور و استقلال به دنبال مساوی بودند
  • سانچو: فکر به یونایتد نه، فقط دورتموند و سی‌ال!
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره حمله امروز به یک کشتی تا دقایق دیگر