Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، تارنمای رسمی ورلدُمیترز که آمار ابتلا و مرگ روزانه بر اثر بیماری کرونا را در سرتاسر جهان منتشر می کند، روز سه شنبه اعلام کرد که این ویروس جدید از دسامبر سال گذشته تاکنون عامل مرگ بیش از ۱،۷۸۰،۰۰۰ نفر در سرتاسر جهان بوده است.

طبق داده های این تارنمای رسمی، شمار کل مبتلایان به کرونا روز سه شنبه ۲۹ دسامبر به ۸۱،۶۲۱،۴۱۳ نفر رسید که از میان آنها، ۱،۷۸۰،۳۳۱ نفر جان خود را از دست داده، و ۵۷،۷۰۱،۱۶۱ نفر نیز بهبود یافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق داده های منتشره، ایالات متحده در صدر فهرست کشورهای جهان از لحاظ نرخ ابتلا و مرگ بر اثر این بیماری قرار دارد (با ثبت ۳۴۲،۹۵۳ مورد مرگ و ۱۹،۷۵۴،۲۷۸ مورد ابتلا).

پس از ایالت متحده، کشور هندوستان با ثبت ۱۴۸،۱۹۰ مورد مرگ و میر از مجموع ۱۰،۲۲۴،۷۹۷ مورد ابتلا در مرتبه دوم و برزیل با تأیید ۱۹۱،۶۴۱ مورد مرگ از ۷،۵۰۶،۸۹۰ مورد ابتلا در مرتبه سوم جهان قرار می گیرند.

کد خبر 5108261

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا قربانیان کرونا ابتلای روزانه برزیل هندوستان ایالات متحده امریکا ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی قاسم سلیمانی ویروس کرونا فلسطین روسیه دونالد ترامپ عربستان سعودی کرونای انگلیسی ترکیه عادی سازی روابط با اسرائیل انگلیس لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند

آفتاب‌‌نیوز :

عوامل خطری که ابتلا به مولتیپل اسکلروزیس را افزایش می‌دهند عبارتند از: 

سن. این بیماری ممکن است در هر سنی اتفاق بیفتد، اما اغلب در افراد بین ۱۵ تا ۶۰ ساله رخ می‌دهد.

جنسیت: زنان در حدود دو برابر احتمال ابتلا به MS را دارند.

سابقه خانوادگی: اگر یکی از والدین یا خواهر و برادر شما MS داشته باشد، شما در معرض خطر ابتلا به بیماری هستید.

برخی از عفونت‌ها ویروس‌ها، از جمله اپشتاین بار، ویروس که مننوکلوئیس عفونی را ایجاد می‌کند خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهند.

آب و هوا: MS در کشور‌های دارای آب و هوای معتدل، از جمله کانادا، شمال ایالات متحده، نیوزیلند، جنوب شرقی استرالیا و اروپا، بسیار رایج است.

سیگار کشیدن: افراد سیگاری خطر بیشتری برای ابتلا به این بیماری را دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • حرکت اعتراضی دانشجویان درآمریکا بیداری جهان نسبت به مساله فلسطین و عمق تنفر عمومی نسبت به رژیم صهیونیستی است
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند