Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین رئال مادرید از مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس تمجید و به مدیران این باشگاه ایتالیایی توصیه‌ای کرد.

خبرگزاری میزان - فابیو کاپلو در گفت‌وگو با نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» ضمن تمجید از مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس گفت: دیبالا اگر روی فرم باشد، قادر به انجام هر کاری در زمین است و حتی می‌تواند همزمان با کریستیانو رونالدو و آلوارو موراتا بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دیبالا من را به یاد دژان ساویسویچ (مهاجم پیشین میلان) می‌اندازد. پائولو هم مثل دژان دوست دارد در سمت راست خط حمله بازی کند. او دید فوق‌العاده‌ای دارد و توانایی خاصی هم در دریبل زدن دارد. پائولو پایین‌تنه خیلی قوی دارد و می‌تواند از تکل مدافعان حریف فرار کند. دیبالا، اما تمام‌کننده بهتری است و ساویسویچ بیشتر در نقس پاس‌دهنده گل ظاهر می‌شد.

سرمربی پیشین تیم‌های میلان، رئال مادرید و یوونتوس که سابقه سرمربیگری تیم ملی فوتبال انگلیس را نیز در کارنامه‌اش دارد، همچنین درباره شایعه احتمال معاوضه دیبالا با پل پوگبا، هافبگ فرانسوی منچستریونایتد نیز اظهار داشت: اگر من بودم پائولو را با پوگبا معاوضه نمی‌کردم. اگر من جای یوونتوسی‌ها بودم، دیبالا را با هری کین، مهاجم انگلیسی تاتنهام معاوضه می‌کردم.

دیبالا ۲۷ ساله که از سال ۲۰۱۵ در عضویت باشگاه یوونتوس است، تاکنون در ۲۴۱ بازی ۹۷ گل برای راه‌راه پوشان تورین به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: یوونتوس، مهاجم سلتیک را زیرنظر گرفت

انتهای پیام/

برچسب ها: پائولو دیبالا یوونتوس پل پوگبا منچستریونایتد فابیو کاپلو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یوونتوس پائولو دیبالا یوونتوس پل پوگبا منچستریونایتد فابیو کاپلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۵۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان

مهم‌ترین بازی هفته سی‌وچهارم سری آ بین تیم‌های یوونتوس و میلان برگزار شد که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، یوونتوس در ورزشگاه آلیانز میزبان میلان بود اما جدال تیم‌های دوم و سوم جدول برنده نداشت.

شاگردان الگری در طول بازی نمایش بهتری داشتند و موقعیت‌های بیشتری ساختند اما اسپورتیلو، سنگربان میلان مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد و ستاره زمین لقب گرفت.

با این تساوی میلان ۷۰ امتیازی شد و یوونتوس با ۶۵ امتیاز در جایگاه سوم ماند. اما این نتیجه بیشتر به ضرر یوونتوس بود چرا که حالا بولونیا در صورت پیروزی در بازی این هفته خب می‌تواند جایگاه سوم بیانکونری را از آن‌ها بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • خلاصه بازی یوونتوس 0-0 میلان (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • ببینید | خلاصه بازی یوونتوس ۰ - آث میلان ۰
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!