Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-28@20:11:34 GMT

آخرین خواسته‌ ترامپ قبل از ترک کاخ سفید

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۵۶۶۵

آخرین خواسته‌ ترامپ قبل از ترک کاخ سفید

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از جماران،  دیلی بیست گزارش داد، رسانه های آمریکایی فاش کردند که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا قصد دارد قبل از ترک کاخ سفید در ماه ژانویه آینده یک فرودگاه را به نام خودش نامگذاری کند.

برخی منابع آگاه گفتند که ترامپ اخیرا از برخی دستیاران و مشاوران خود درباره نامگذاری یکی از فرودگاه به نام یکی از روسای جمهور سابق آمریکا سئوال کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته یکی از منابع رسانه ای، ترامپ اکنون تلاش می کند که قبل از ترک کاخ سفید یک فرودگاه به نام وی نامگذاری شود.

ترامپ از دستیاران و مشاوران خود بعد از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا درباره «اقدامات،شرایط و مدارک» لازم برای نامگذاری یک فرودگاه به نام یک رئیس جمهور سابق سئوال کرده است.

همچنین فردی نزدیک به ترامپ گفت که رئیس حمهور در دوران ریاست جمهوری اش و به طور خاص از اوایل سل ۲۰۱۸ درباره این موضوع دو بار صحبت کرده است و تمایل خود برای داشتن یک فرودگاه ملی یا بین المللی در ایالات متحده آمریکا به نام «دونالد ترامپ» را مطرح کرده است.

این فرد تأکید کرد که ترامپ امیدوار است که تلاش و رویکردی برای انجام این کار باشد مانند نامگذاری فرودگاه ملی در منطقه واشنگن پایتخت به نام«رونالد ریگان» رئیس جمهور اسبق آمریکا.

مساله به فرودگاه محدود نشده است و یک منبع آگاه دیگر نیز گفت که وی یک بار از ترامپ در دوران ریاست جمهوری اش شنیده است که درباره نوع ناو هواپیمابری سخن می گوید که می خواهد بام«یو اس اس دونالد ترامپ» نامگذاری شود.

در همین حال، به رغم آن که نزدیک به ۸ هفته از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گذشته است اما به نظر می رسد که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور شکست خورده آمریکا حاضر نیست که به شکست خود اذعان کند و همچنان به تبلیغات انتخاباتی خود ادامه می دهد.

ترامپ روز دوشنبه در صفحه خود در توئیتر ویدیوئی تبلیغی از ستاد انتخاباتی اش منتشر کرد که لحظات مختلفی از دوران ریاست جمهوری ۴ ساله اش را به نمایش می گذارد.

انتشار این ویدیو باعث تمسخر وی توسط فالوورهایش شد.

این ویدیو شامل تحولات مختلفی می شود که ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا پشت سر گذاشت.ترامپ این ویدیو را با شعارهای تبلیغاتی همراه کرد شعارهایی مانند:« ترامپ یعنی فرصت شغلی»،«ترامپ نماد آزادی است»،«ترامپ نماینده عدالت آمریکایی است» و «ترامپ نماینده قدرت نظامی ماست».

در همین حال، رئیس جمهور شکست خورده آمریکا روز گذشته نیز اعلام کرد که در روز ۶ ژانویه یعنی همان روزی که اعضای کنگره برای تأیید نتیجه انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر آمریکا نشست تشکیل می دهند، به واشنگتن پایتخت این کشور بر می گردد.

ترامپ در توئیتی مبهم از هواداران خود خواست که فرصت بازگشت اش را از دست ندهند و وعده داد که بعدا اطلاعات بیشتری درباره این مساله ارائه می کند اما دقیقا مشخص نکرد که منظورش چیست!

رئیس جمهور شکست خورده آمریکا در توئیت دیگری نوشت که روز ۴ ژانویه به ایالت«جورجیا»سفر می کند و در یک گردهمایی از «دیوید بوردو» و «کیلی اوفلز» دو سناتور جمهوریخواه که در دور دوم انتخابات مجلس سنای آمریکا شرکت می کنند، سخنرانی می کند. دور دوم انتخابات مجلس سنای آمریکا ۵ ژانویه برگزار می شود.

ترامپ پیش از این به «مارلگو» در ایالت «فلوریدا» سفر کرده بود تا در جشن عید میلاد و آغاز سال جدید میلادی شرکت کند.

کد خبر 576615 برچسب‌ها انتخابات 2020 آمريكا آمریکا - دونالد ترامپ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات 2020 آمريكا آمریکا دونالد ترامپ ریاست جمهوری دونالد ترامپ رئیس جمهور یک فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۵۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی، روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور تبریک گفت.

آقای رئیسی در این پیام، ابراز امیداوری کرد با تلاش‌ مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دو جانبه و نظرات مشترک در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم