Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی درباره حضورش در یاسوج و تقدیم مدال نایب قهرمانی آسیا به خانواده هوادار فقید گفت: فکر می‌کنم این اتفاق تلخ‌تر از قهرمان نشدن پرسپولیس در آسیا بود. همه مجموعه پرسپولیس ناراحت هستیم و من به نمایندگی از این مجموعه بزرگ وظیفه خودم دانستم حضوری خدمت خانواده اش برسم.

وی درباره اشتباه مهدی شیری مدافع پرسپولیس در بازی با اولسان در فینال آسیا تصریح کرد: فوتبال است و تمام فوتبالیست‌های بزرگ دنیا بخصوص در خط دفاعی ممکن است اشتباهات مرگبار انجام بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیری بنده خدا هم برای تیم زحمت کشیده است. فشار و استرس بازی زیاد بود. مقابل نساجی هم یک اشتباه کرد و شاید اتفاق بازی با اولسان بی تاثیر نبوده است. از همه پرسپولیسی‌ها و از همه تیم ناراحت‌تر خود مهدی شیری است.

سرمربی پرسپولیس درباره گل نزدن‌های آرمان رمضانی مهاجم تیمش تصریح کرد: آرمان رمضانی یک پاس گل داد. با توجه به فیزیک خوب و انگیزه بالایی که دارد می‌تواند مثمر ثمر باشد.

گل محمدی درباره جدایی بشار رسن هافبک عراقی یادآور شد: زیاد راجع به بشار صحبت کردم. او بازیکن واقعاً مهمی برای ما بود. بشار در حفظ توپ، گل سازی و از نظر تکنیک خیلی خوب بود. پیدا کردن جایگزین برای بشار واقعاً سخت است. این اتفاق برای من قابل درک نیست که چرا چنین کاری کردند آن هم بدون اجازه سرمربی که نباید یک بازیکن از تیم جدا یا به تیم اضافه شود.

سرمربی پرسپولیس که با برنامه «فرمول یک» گفتگو می‌کرد، در پایان گفت: اولین چیز این است که سرمربی باید تصمیم بگیرد و راضی باشد. اصلاً در جریان - جدایی بشار- نبودم. اگر از همان اول می‌دانستم جلوی قضیه را می‌گرفتم ولی متاسفانه توافق مخفیانه ای انجام دادند که شان و شخصیت باشگاه را زیر سئوال بردند. بیانیه ۱۵ بندی -باشگاه پرسپولیس- هم توجیهی بود برای کار بدشان. همیشه باید نزد هواداران پاسخگو باشند.

کد خبر 5108282

منبع: مهر

کلیدواژه: یحیی گل محمدی تیم فوتبال پرسپولیس بشار رسن لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران فدراسیون کشتی کشتی آزاد علیرضا بیرانوند تیم گل گهر سیرجان تکواندو یحیی گل محمدی لیگ برتر والیبال کمیته ملی المپیک محمود فکری سید رضا صالحی امیری لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در انتخاب جانشین توماس توخل برای فصل آینده به بن‌بست رسیده است. رالف رانگنیک هم مانند ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان در تیم فعلی خود ماندگار شد و به باواریایی‌ها جواب رد داد.

توماس هیتسلسپرگر، ملی‌پوش سابق آلمانی، در پستی از مدیران بایرن و نحوه رفتار آنها برای یافتن و به توافق رسیدن با مربی جدید انتقاد کرد. او نوشت: «من نمی‌فهمم چرا افراد در بايرن اینقدر احساس مسئولیت می‌کنند که حتما باید اطلاعاتی درباره مربی ارائه دهند و حتی با نامزدهای ممکن صحبت کنند. هاینر رئیس باشگاه است، اولی هوینس رئیس افتخاری است. مکس ایبرل مدیر ورزشی است و بنابراین او مسئول است، هیچکس دیگری مسئول انتخاب مربی نیست جز او.»

عصر سه‌شنبه هربرت هاینر توافق با رانگنیک را تایید کرده بود و در مصاحبه‌ای گفته بود: «ما در حال مذاکره خوبی با رالف رانگنیک هستیم و توافق نزدیک است.» یان کریستن درسدن، مدیر عامل باشگاه هم در همان روز گفت: «به‌زودی تصمیم خواهیم گرفت، مربی جدید خیلی زود معرفی می‌شود.»

چهار روز قبل هم هوینس تایید کرده بود که رانگنیک گزینه نهایی آنهاست و در یک مصاحبه قبل‌تر هم از توماس توخل، سرمربی فعلی، انتقاد کرده بود که حواشی زیادی را به وجود آورد و گفته می‌شود این حواشی در پاسخ منفی رانگنیک تاثیرگذار بوده است، چراکه سرمربی اتریش با دیدن این حواشی تصمیم گرفته کار کردن تحت فشار در بایرن مونیخ را قبول نکند.

دیگر خبرها

  • وست هم در آستانه توافق با خولن لوپتگی به عنوان سرمربی جدید
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ؛ در آستانه توافق نهایی