Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: به نقل از اخبار الیمن، «ضاحی خلفان» رئیس پلیس سابق دبی که به اظهار نظر‌های غیر کارشناسی معروف است مدعی شد که ائتلاف متجاوز سعودی در یمن نه تنها نباید متلاشی شده و از بین برود بلکه باید تبدیل به یک ناتوی عربی شود.

وی ادامه داد: ائتلاف عربی باید تداوم داشته باشد و نباید از هم فرو بپاشد، بلکه باید بزرگ‌تر و منسجم‌تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلفان گفت: به جهان نگاه کن، پیمان ورشو، پیمان ناتو، چرا نباید ائتلاف عربی با مرکزیت عربستان سعودی وجود داشته باشد.

ضاحی خلفان در حالی این ادعا را مطرح می‌کند که ائتلاف متجاوز سعودی از ۶ سال قبل تاکنون نتوانسته هیچ دستاورد نظامی در یمن محقق کند.

این ائتلاف که تجاوز به یمن را از سال ۲۰۱۵ آغاز کرده، باعث تخریب و ویرانی گسترده این کشور و شهادت تعداد زیادی از غیر نظامیان یمن شده است. این تجاوز نظامی باعث رقم خوردن وخیم‌ترین بحران انسانی در عصر حاضر شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: ضاحی خلفان ناتوی عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۵۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران

به گزارش صدای ایران از انتخاب،بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».

ایلنا: وزیر خارجه آمریکا رهبران کشور‌های خلیج فارس را به یکپارچگی دفاعی بیشتر فراخواند.

«آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه ایالات متحده، خطاب به رهبران کشور‌های حوزه خلیج فارس گفت که رویارویی ایران و اسرائیل نیاز به یکپارچگی دفاعی بیشتر را نشان می‌دهد.

بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».


دیگر خبرها

  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • برگزاری نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • خواسته برخی اعراب از اسرائیل برای نابودی حماس محال است
  • معاریو: برخی اعراب از اسرائیل خواسته‌اند حماس را نابود کند؛ اما این محال است
  • فارن افرز: احتمال شکل گیری ائتلاف منطقه ای اعراب و اسرائیل علیه ایران چقدر است؟