Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه خراسان، مردی ۴۵ساله که در یک جنایت هولناک، زن جوانی را با کارد میوه خوری در سیرجان استان کرمان به قتل رسانده بود، خود را تسلیم پلیس کرد.

براساس تحقیقات اولیه مشخص شد متهم عصر دوشنبه این هفته هنگام مصرف مواد روانگردان به علت توهم ناشی از مصرف مواد افیونی شیشه با چند تکه سنگ ضرباتی را به سر مقتول وارد کرد و در ادامه با یک کارد میوه‌خوری که به همراه داشت، پس از وارد آوردن چندین ضربه به سر و صورت مقتول، سر او را جدا کرد و داخل یک کیسه پلاستیکی در سطل زباله انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگران شهرداری حوالی نیمه شب گذشته (ساعت حدود یک بامداد) در یکی از خیابان های شهر سیرجان، هنگام تخلیه سطل زباله با مشاهده یک کیسه‌ مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دادند که با حضور نیروهای پلیس در محل مذکور بلافاصله تحقیقات ماموران در این‌ باره آغاز شد.

در همین حال متهم به قتل، خود را به نیروهای پلیس تسلیم و به ارتکاب این جنایت هولناک اعتراف کرد که در ادامه با همراهی مقام قضایی، گروهی از ماموران پلیس آگاهی سیرجان به محل ارتکاب جنایت عزیمت کردند و صحت موضوع تایید شد.

متهم به قتل که متاهل، دارای اعتیاد و سابقه کیفری است، در اظهاراتش گفت: دو روز پیش از حادثه، با مقتول که اعتیاد داشت در یک پارک آشنا شد که پس از درخواست وجه نقد از سوی مقتول، با او همراهی کرده و بعد از تهیه مواد مخدر برای مصرف به محل مخروبه‌ای رفت.

دادستان سیرجان در این باره گفت: تاکنون هویت مقتول که زنی ٣٠ ساله بود، مشخص نشده است و تحقیقات تکمیلی برای شناسایی او ادامه دارد.   

قاضی محسن نیک‌ورز افزود: شایعات مطرح‌شده در خصوص این قتل و دیگر مطالب منتشرشده صحت ندارد و  با تکمیل تحقیقات و رسیدگی فوری، متهم به مجازات جنایت ارتکابی محکوم و عدالت درباره وی اجرا می‌شود.

کد خبر 576593 برچسب‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا

به گزارش صدای ایران از ایرنا از دادگستری گلستان، سیدجواد میردوستی روز شنبه اظهار کرد: متهمان چهار مرد هستند که یکی از آنان پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

وی افزود: سه متهم دیگر این پرونده در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنان تصمیم قانونی اتخاذ می‌شود.

دادستان کلاله گفت: بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن «یسنا»، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

میردوستی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

«یسنا» کودک کلاله‌ای است که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

دیگر خبرها

  • کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • خواص شگفت‌انگیز این میوه برای سلامت قلب
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز