Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رضایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: افزایش جمعیت و خانوارهای مصرف کننده و برودت هوا و ذخیره‌سازی سوخت از دلایل مهم افزایش مصرف نفت سفید در این شهرستانهاست.

وی بدون ارائه توضیح در خصوص میزان توزیع نفت سفید و گاز مایع در گناباد و بجستان ادامه داد: ۱۷ روستا در این شهرستانها با ۲ هزار و ۸۰۰ خانوار مشمول استفاده از این فرآورده های نفتی هستند و ۲۲۰ لیتر سهمیه نفت سفید برای هر خانوار در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ناحیه پخش فرآورده های نفتی گناباد و بجستان گفت: فروش نفت سفید در گناباد و بجستان از طریق ۲۰ عامل فروش انجام می شود که البته با هدف کاهش تردد و جلوگیری از شیوع ویروس همه گیرکرونا نفت سفید، گاز مایع و نفت گاز در گناباد و بجستان به صورت الکترونیکی صورت می گیرد.

ناحیه پخش فرآورده های نفتی گناباد و بجستان زیر مجموعه شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه تربت حیدریه است که خود یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران است که سوخت رسانی جنوب استان خراسان رضوی مشتمل بر ۱۰ شهرستان تربت حیدریه، مه‌ولات، زاوه، رشتخوار، کاشمر، خلیلآباد، کوهسرخ، گناباد، بجستان و خواف را بر عهده دارد.

مرکز شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها زاوه گناباد مه ولات خواف خلیل آباد کاشمر نفت بجستان رشتخوار ایران شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گاز مایع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زاوه گناباد مه ولات زاوه گناباد مه ولات خواف خلیل آباد کاشمر نفت بجستان رشتخوار ایران شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گاز مایع اخبار کنکور فرآورده های نفتی گناباد و بجستان پخش فرآورده گاز مایع نفت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش‌ بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: طی امروز و فردا همچنان احتمال رگبار و رعد و برق با شدت کمتر نسبت به روز‌های گذشته در پاره‌ ای از مناطق شمالی و ارتفاعات استان وجود دارد.

  محمد غیوری‌ خواه افزود: روز سه‌ شنبه سامانه دیگری به استان وارد می‌ شود و تا روز پنجشنبه شاهد رگبار باران خواهیم بود.    وی ادامه داد: روند افزایش تدریجی دما تا روز چهارشنبه ادامه دارد اما روز پنجشنبه دما به‌ صورت قابل‌ ملاحظه‌ ای کاهش می‌ یابد.   غیوری خواه گفت: امروز آسمان مشهد نیمه‌ ابری است و در ساعات بعد از ظهر در پاره‌ ای از نقاط احتمال بارش باران وجود دارد.

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۴۰ هزار و ۳۸۸ تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • سیلابی شدن رودخانه روستای کبوترکوه گناباد + فیلم
  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی