Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی از مراجع تقلید با انتقاد از بالابودن سود‌های بانکی و آنچه که آن را "رباخواری و نزول" نامید گفت این سود‌ها کمر مردم را شکسته و از رییس قوه قضاییه میخواهیم برای رفع این مشکل ورود پیدا کند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این مرجع در دیدار رئیس کل دادگستری و دادستان استان با وی، گفت که در دوره ریاست حجت اسلام و المسلمین رئیسی، موضوع مهریه بهتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علوی گرگانی افزود: موضوع رباخواری و نزول در کشور و درصد‌های بالای وام‌ها کمر مردم را شکسته است مردم به ما نامه‌هایی می‌زنند و درخواست کمک دارند.

وی بیان کرد: گرفتن جریمه دیرکرد بانک‌ها باید رفع شود، چون سبب مشکل‌های زیادی برای مردم شده است برخی از مردم در پرداخت دیرکرد وام با مشکل‌هایی مواجه هستند که باید به آن‌ها فرصت داده شود.

این مرجع تقلید عنوان کرد: از رئیس قوه قضاییه که با حضور خود در مسند ریاست قوه قضاییه خدمات خوبی ارائه داده است تشکر می‌کنم و آرزوی من توفیق ایشان است.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به آیه‌ای از سوره مائده تصریح کرد: خداوند می‌فرمایید اگر به دستور‌های ما گوش دهید ما شما را کمک کرده و اجر و پاداش عظیمی می‌دهیم.

در ابتدای این دیدار نیز دادستان قم خاطرنشان کرد: با توجه به اقدام‌هایی که انجام شد هیچ زندانی به دلیل مشکل پرداخت مهریه در زندان‌های قم نداریم، همچنین سعی شده تعداد زندانیان جرائم مالی کاهش پیدا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سودهای بانکی بانکداری ربوی آیت الله علوی گرگانی علوی گرگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مجری طرح‌های بنیاد علوی در استان اصفهان گفت: بنیاد علوی امسال در سه محور توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستاها، در حوزه سلامت و درمان و ارتقای عدالت آموزشی و تمرکز بر رشد دانش آموزان موفق در مناطق محروم فعالیت می‌کند.
محمد رضایی افزود: در راستای شناسایی محرومیت و نیاز‌های مناطق مختلف استان اصفهان بیش از هزار داوطلب در سطح کشور و ۱۰۰ داوطلب در استان اصفهان برای همکاری و تسهیل گری ثبت نام کرده اند.
وی گفت: برای جذب تسهیلگران بنیاد علوی در استان اصفهان در دو مرحله آزمون و مصاحبه روانشناسی و استعدادیابی انجام شد که ۵۰ تسهیلگر برای فعالیت در استان اصفهان انتخاب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • بن گویر، دنده‌های شکسته، بیمارستان و سرنوشت سیاه آریل شارون!
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد تا با بانوی گرگانی ازدواج کند
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود