Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از لوداب، فرماندار شهرستان بویراحمد با همراهی برخی از مدیران شهرستانی از بخش لوداب بازدید و در شورای اداری بخش حضور یافتند.

کناری، فرماندار شهرستان بویراحمد با هیئت همراه از روستای صفرآباد چین بازدید و هدف از این بازدید را بررسی پروژه های در حال اجرا و تکمیل شده و یا رفع کم و کاستی‌های مجموعه خدمات رسان به این روستا دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حاشیه این سفر، فرماندار شهرستان بویراحمد با حضور در سه راهی پاتاوه _لوداب_چین از نزدیک با مشکلاتی چون نبود روشنایی شبانه در این سه راهی، مشکلات زیر ساختی این پروژه و .... قرار گرفت که قول رفع آن ها داده شد.

بعد از بازدید میدانی فرماندار از روستاهای مورد نظر، فرماندار و هیئت همراه در شورای اداری بخش حضور یافت.

در این نشست جمال روحانی بخشدار لوداب عمده ترین مشکلات بخش را با حضور فرماندار و مدیران استانی و شهرستانی مطرح کرد که از عمده ترین مشکلات این بخش می توان به نبود اینترنت در ۵۰ درصد از روستاهای بخش، جاده ارتباطی روستاهای چال شاهین، تنگ آلک،کمک ها، سه راهی آبکاسه به چین، جاده چهار راه جهاد به اشکفت سیاه و رها شدن شبکه گاز و خطوط انتقال آب اشاره کرد. 

فرماندار شهرستان بویراحمد در پاسخ به این همه مشکل گفت: اعتبار برخی از پروژه های راه سازی روستاهایی چون کمک،تلاب سفید و..... به مناقصه رفته است.

در خصوص مشکلات آنتن دهی تلفن همراه و اینترنت در بخش لوداب،کناری فرماندار بویراحمد به صعب العبور بودن منطقه اشاره کرد و افزود: تا یک ماه آینده مشکلات موجود در این زمینه رفع خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: چین اینترنت روستا تلفن همراه فرماندار شهرستان بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 عباس امیری‌فر از نزدیکان سابق محمود احمدی نژاد مدعی شد: «به احمدی نژاد گفتم با هر کی میخوای دربیفت ولی آقا، رهبر و ولی فقیه توعه. احمدی نژاد گفت مشکل ما خود ایشونه!» ادعای مشاور سابق احمدی نژاد را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر نیرو از پروژه‌های برقی البرز + تصا‌ویر
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری