Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@00:23:29 GMT

گل ریحان البرز؛ از امید به صعود تا تلاش برای بقاء

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۶۳۶۴

گل ریحان البرز؛ از امید به صعود تا تلاش برای بقاء

ایسنا/البرز تیم فوتبال دسته اولی گل ریحان البرز که در دوره‌های قبل امیدهای زیادی برای صعود به لیگ برتر داشت، امسال از همین ابتدای شروع لیگ و با تغییرات متعدد چندان امیدوار به نظر نمی‌رسد.

این تیم اگرچه آخرین بازی خود مقابل بادران تهران را با پیروزی پشت سر گذاشت اما در مجموع از هفت بازی خود پس از کسب دو برد، دو تساوی و سه باخت، با هشت امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل ریحان دوشنبه هفته آینده دیدار سختی با ملوان آن هم خارج از خانه دارد که در صورت شکست، شرایط برای این تیم بسیار دشوار خواهد شد اما در صورتی که با امتیاز از این دیدار به کرج برگردد می‌تواند همچنان امیدوار بماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری کاپیتان تیم فولاد خوزستان پس از مدت‌ها ناکامی در گلزنی اولین گل خود در نیم فصل دوم را مقابل آلومینیوم اراک به ثمر رساند و یک امتیاز مهم برای این تیم در هفته‌های حساس پایانی به دست آورد.

انصاری که در نیم فصل نخست روی اکثر امتیازات کسب شده فولاد تاثیر مستقیم داشت و برای این تیم گل‌های سه امتیازی به ثمر رسانده بود در این مسابقه هم ناجی فولاد بود و تک گل آنها را در خانه آلومینیوم اراک به ثمر رساند.

آخرین بازی که ساسان انصاری برای فولاد گلزنی کرده به هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل نساجی مازندران باز می‌گردد که در بازی خانگی دروازه رشید مظاهری را باز کرد و همین تک گل سه امتیاز ارزشمند را برای فولادی‌ها به همراه داشت، این سه امتیاز در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری به چشم می‌آید و اهمیت آن در ادامه لیگ هم تعیین کننده رتبه فولاد در جدول خواهد بود.

کاپیتان فولاد در روزهای سخت این باشگاه نقش کلیدی داشت و سرمربی‌های مختلفی که در این تیم حضور داشتند از حضور تاثیرگذار او صحبت کردند، ساسان در هفته‌های پایانی لیگ برتر نقش کلیدی در ترکیب این تیم خواهد داشت.

انصاری در این فصل از 25 هفته لیگ برتر 22 حضور ثابت و 2 بار به‌عنوان جانشین برای فولاد بازی کرده و 4 گل و 3 پاس گل عملکرد او در لیگ برتر بوده است.

دیگر خبرها

  • نفرین محمد پنجعلی پشت سر دو کاپیتان پرسپولیس!
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • عارف غلامی به بازی حساس رسید
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است