Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-یک عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: در نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان سی حزب به همراه ۱۰الی ۱۳ فرد حقیقی عضو خواهند شد و همه یک رای خواهند داشت و کسی حق وتو ندارد.

علی محمد نمازی با اشاره به مطرح شدن موضوع ایجاد نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان در نشست شورای مرکزی حزب کارگزاران، اظهار کرد: در این نشست طاهرنژاد نماینده حزب در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که نقش موثری در ایجاد راهبرد جدید این شورا داشت و همچنین حسین مرعشی از ایده ایجاد نهاد اجماع ساز دفاع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در راهبرد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات بعد از مدت ها بر لزوم رعایت حقوق شهروندی و برگزاری  انتخابات رقابتی و آزاد تاکید شده بود و من از این راهبرد دفاع می کنم. در نشست شورای مرکزی اعتراضی به ایجاد نهاد اجماع ساز نبود و فقط یکی از دوستان نگران بود که ۱۰ الی۱۳  افراد حقیقی به گونه ای عمل نکنند که فعالیت احزاب تحت تاثیر قرار گیرد ولی در همان نشست مطرح شد که اگر انتخاب این افراد به عهده سیدمحمد خاتمی باشد، وی افرادی انتخاب می کند که به روند کار و انتخاب کاندید حداکثری کمک می کنند.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه افراد حقیقی عضو این نهاد اجماع ساز حق وتو نخواهد داشت، گفت: سی حزب به همراه ۱۰الی ۱۳ فرد حقیقی به عضویت این نهاد در می‌آیند و همه یک رای خواهند داشت بنابراین احزاب تحت تاثیر اشخاص حقیقی قرار نمی گیرند. چه بسا رییس دولت اصلاحات کمک کند تا احزاب قوی تر سهم بیشتری از افراد حقیقی داشته باشند.

نمازی در پایان  تصریح کرد: این نهاد اجماع ساز چیزی بین پارلمان اصلاحات و شورای هماهنگی خواهد بود. افراد حقیقی هم کمک می کنند تا تصمیماتی گرفته شود که با جو جامعه همخوانی داشته و موجب جلب اعتماد جامعه شود.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد نهاد اجماع ساز افراد حقیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

سید صداقت الله موسوی مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه در سالن برگزاری مناظرات انتخاباتی نامزد‌های دور دوم حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه گفت : درحرکتی نو و تحول محور در خصوص ایجاد فرصت برابر برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی با توجه به رفتن انتخابات به دور دوم در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه، صداوسیمای کرمانشاه ضبط دور جدید مناظرات انتخاباتی را آغاز کرد.

وی افزود: در حوزه انتخابیه استان کرمانشاه که چهار نامزد به دوره دوم راه پیداکرده بودند، امروز نامزد‌ها در محل ضبط برنامه‌ها حاضر شدند و همکاران در صداوسیما امروز اقدام به ضبط مناظره‌ها کردند.

مدیرکل صداوسیما استان کرمانشاه بابیان این‌که در دور دوم هیچ‌گونه هزینه‌ای از نامزد‌ها اخذ نشده است، تصریح کرد: ان‌شاءالله در روز‌های آتی ویدیو‌های تبلیغاتی نامزد‌های محترم، تولید خواهد شد و طبق برنامه‌ای که سازمان صداوسیما ابلاغ کردند، این دوره تولید ویدیو‌های تبلیغاتی هم به عهده صداوسیما گذاشته‌شده و هیچ‌گونه هزینه‌ای در این دوره از نامزد‌ها اخذ نشد.

وی ادامه داد: امروز ما ضبط مناظره‌ها را به اتمام خواهیم رساند و در موعد مقرر و بازه زمانی متعلق به تبلیغات نامزد‌ها هرروز شاهد مناظره‌های انتخاباتی و ویدیو‌های تبلیغاتی این نامزد‌ها خواهیم بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف شدند؟
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • اشخاص غیرتجاری مشمول معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه شدند
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲