Web Analytics Made Easy - Statcounter

جونیور فیرپو از عملکرد بارسلونا در تساوی مقابل آیبار انتقاد کرد و گفت بارسا برای گل زدن به هزار شانس گلزنی نیاز دارد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در خانه خود نوکمپ به مصاف آیبار رفت و در شبی که لیونل مسی را روی نیمکت می دید مقابل این تیم با نتیجه 1-1 متوقف شد. جونیور فیرپو ستاره بارسا در پایان بازی از عملکرد هجومی تیمش انتقاد کرد و گفت بلوگرانا در این بازی برای گل زدن به هزار شانس گلزنی نیاز داشته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

بارسلونا با این تساوی نسبت به صدرنشینان لالیگا اتلتیکو مادرید و رئال مادرید فاصله ای هفت امتیازی پیدا کرد. این دومین تساوی پیاپی بارسا در نوکمپ است و مسلما فشار را بر تیم بیش از پیش افزایش خواهد داد.

 

جونیور فیرپو در پایان بازی به مارکا گفت:" ما برای گل زدن به هزار شانس گلزنی احتیاج داریم. حریف ما در این بازی فقط یک فرصت واقعی برای گلزنی داشت و همان را به گل تبدیل کرد. این روندی است که در این فصل داشته ایم".

 

 

جونیور فیرپو در عین حال از عملکرد خودش در به ثمر رسیدن گل تساوی بارسلونا خوشحال بود. کار ترکیبی او با پدری باعث شد در دقیقه 67 توپ به دمبله برسد و او کار را به تساوی بکشد. فیرپو در این باره گفت:" از نقشی که در گلزنی داشتم خوشحالم. کسی مثل من که همیشه بازی نمی کند وقتی اینطور در تیم نقش مثبت بازی می کند خوشحال می شود. من در تمرینها همیشه با تمام قوا تلاش می کنم و هر وقت که فرصتی پیش بیاید از آن نهایت استفاده را می برم".

 

 

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا جونیور فیرپو برای گل زدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس

پس از CR7، نوبت به درخشش یک شماره 7 دیگر رئالی‌ها در آلیانتس آرنا رسید.

طرفداری | وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید انتخاب شد.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 خاتمه یافت تا تکلیف فینالیست این دوره از مسابقات در استادیوم سانتیاگو برنابئو مشخص شود. در شب تساوی ارزشمند مادریدی‌ها، وینیسیوس جونیور زننده هر دو گل رئال مادرید بود و تیم کارلو آنچلوتی را از شکست در آلیانتس آرنا نجات داد. ستاره برزیلی در نهایت به عنوان بهترین بازیکن این جدال انتخاب شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • سکوهای خالی: بدترین استقبال فصل از بارسا
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • گلزنی تامی آبراهام برای رم پس از ۳۶۵ ر‌وز
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس