Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز نهم دی ماه که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مصلای پاکدشت برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به ایام فاطمیه (س) گفت: حضرت زهرا (س) شهیده راه ولایت است، که ولایتمداری خود را در عمل ثابت کرد.

وی حماسه نهم دی ماه را تداوم راه فاطمی و دفاع از ولایت دانست و افزود: مردم در آن روز جسارت به عاشورای حسینی و ولایت را تاب نیاوردند و به میدان آمدند و بساط فتنه گران و اغتشاشگران را برچیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فقهای شورای نگهبان شعار «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» که مردم در نهم دی ماه سال ۸۸ سر دادند، را نشانه حضور در میدان به عشق رهبر دانست و گفت: مردم نشان دادند، علی زمان را تنها نخواهد گذاشت.

وی به پیاده شدن برخی افراد از قطار انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: تاریخ اسلام از صدر تا کنون پر از مواردی است، که در آنها افرادی که ابتدا پا در رکاب پیامبر (ص) با کفار می‌جنگیدند، از قطار اسلام پیاده شدند، این امر جدیدی نیست، در گذشته بوده، در آینده هم خواهد بود، چهار امامی‌ها، شش امامی‌ها و واقفیه‌ها مصداق بارز ریزشی‌های اسلام هستند و این افراد نتوانستند، در مسیر مستقیم اسلام طی طریق کنند.

خاتمی انقلابی ماندن را مهم‌تر از انقلابی بودن دانست و گفت: افرادی که از قطار انقلاب پیاده شدند، به خود ضرر رساندند، چرا که قطار انقلاب و اسلام با قدرت به راه خود ادامه می‌دهد، اگر تاریخ را ببینیم، هرکس از قطار اسلام پیاده و از مسیر ولایت جدا شد، دچار ریزشی توأم با ذلت شد.

کد خبر 5108345

منبع: مهر

کلیدواژه: سید احمد خاتمی 9 دی ولایت فقیه قاسم سلیمانی ویروس کرونا 9 دی شیراز آمار کرونا کرمانشاه بوشهر گرگان بارش برف ایام فاطمیه شهرستان کرج شیوع کرونا بصیرت آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ محبی جانشین پلیس راه کشور، ضمن اعلام آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات ۳ روزه، درخصوص لغزندگی جاده‌ها به مسافران و رانندگان هشدار داد.

کد خبر 848889 منبع: ایرنا برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • تداوم بارندگی در لرستان/ ریزش کوه در محور «پای آستان»
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • دنیای امروز نظاره‌گر پیاده شدن اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های غرب است
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی