Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: تبیین مبانی تربیتی شهید سلیمانی در دستور کار دانشگاه فرهنگیان است و مکتب شهید سلیمانی را در کتب درسی این دانشگاه وارد می‌شود. - اخبار استانها -

حسین خنیفر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تسلیت ایام فاطمیه (س) و سالگرد شهادت شهید سلیمانی اظهار داشت: زیارت مزار مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در آستانه سالگرد شهادت این سردار رشید اسلام توفیق بسیار بزرگی بود که نصیب من شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان کرمان شهدای شاخص و خوشنام زیادی دارد و یک استان پرافتخار در کشور است گفت: دانشگاه فرهنگیان برنامه‌های متعددی برای ترویج مکتب شهید سلیمانی در نظر گرفته است.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه از زمان شهادت حاج قاسم تاکنون بیش از 100 برنامه در دانشگاه فرهنگیان اجرایی شده عنوان کرد: در ایام سالگرد نخستین شهادت شهید سلیمانی نیز تعدادی از این برنامه‌ها در سطح کشور و از جمله در تهران اجرا می‌شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان: 35 هزار فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش تحویل داده می‌شودامام جمعه کرمان: بعد پرورشی دانش آموزان باید از دغدغه‌های اصلی دانشگاه فرهنگیان باشدضعف در جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان/ نسبت استاد به دانشجو یک به 93

وی با بیان اینکه تبیین مبانی تربیتی شهید سلیمانی در دستور کار دانشگاه فرهنگیان کشور است افزود: دانشگاه فرهنگیان از این به بعد ترویج مکتب شهید سلیمانی را در کتب درسی خود خواهد آورد و از آن استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/511/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی دانشگاه فرهنگیان شهید سپهبد قاسم سلیمانی دانشگاه فرهنگیان مکتب شهید سلیمانی دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۶۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، این فایل صوتی را در ادامه بشنوید.

کد خبر 849666 برچسب‌ها خبر ویژه قاسم سلیمانی بیماری - بیمارستان منافقین

دیگر خبرها

  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اژه‌ای: حرمت مراکز آموزشی، دانش‌آموزان، معلمان و فرهنگیان باید حفظ شود
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • (ویدئو) رئیس دانشگاه شهید بهشتی: در اتفاقات ۱۴۰۱، پلیس ایران وارد هیچ دانشگاهی نشد