Web Analytics Made Easy - Statcounter

مارکوس راشفورد زننده گل پیروزی یونایتد مقابل ولوز از برنامه شیاطین سرخ برای استفاده از حضور آیت نوری جوان در خط دفاعی ولوز پرده برداشت.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در خانه خود اولدترافورد به مصاف ولوز رفت و موفق شد با تک گل مارکوس راشفورد در وقتهای تلف شده بازی حریفش را شکست داده و به رتبه دوم جدول لیگ برتر صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکوس راشفورد زننده گل پیروزی یونایتد در پایان بازی گفت از قبل برای استفاده از حضور آیت نوری مدافع جوان ولوز در این بازی برنامه داشته و در ثانیه های پایانی موفق شده برنامه اش را اجرایی کرده و به گل برسد.

 

 

راشفورد در دقیقه 90+3 مسابقه با یک استارت انفجاری خود را به پشت آیت نوری، مدافع جوان ولوز که خسته شده بود برساند و توپ را با ضربه ای زیبا از سنگربان ولوز عبور دهد تا سه امتیاز شیرین مسابقه را با حساب تیمش منچستریونایتد واگذار کند.آیت نوری 19ساله لحظاتی قبل از پاس گل فرناندس به راشفورد روی زمین افتاده بود و زمانی که این پاس ارسال شد تازه از زمین برخاسته و سعی می کرد خود را به موقعیتی که باید در آن می بود برساند که البته موفق نشد.

 

راشفورد در پایان بازی در این باره گفت:" این گل تعیین کننده بود. شاید زیباترین گل ممکن نبود ولی ما هدف مان این است که از هر فرصتی که بدست می آید استفاده کنیم، سه امتیازها را بدست بیاوریم و به حرکت ادامه بدهیم. امروز بازی سختی بود ولی ما انتظارش را هم داشتیم و در نهایت موفق شدیم سربلند بیرون بیاییم".

 

 

مهاجم منچستریونایتد در ادامه گفت:" مدافع حریف چند لحظه قبل دچار مشکل شده بود و من این را به خاطر داشتم. این بود که سعی کردم از جایی که او حضور داشت حرکت کنم و ببینم می توانم کاری بکنم که اشتباه کند و نتواند دفاع موفقی داشته باشد یا نه. در نهایت خدا را شکر همه چیز به نفع ما پیش رفت و من دقیقا به برنامه ای که در ذهنم بود رسیدم و از همان نقطه توانستم دروازه را باز کنم".

 

 

 

 

منچستر یونایتد مارکوس راشفورد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد مارکوس راشفورد مارکوس راشفورد آیت نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر فردا در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف تراکتور تبریز می رود که جواد نکونام برای پیروزی در این بازی حساب ویژه ای روز مهاجم آرژانتینی باز کرده است.

بلانکو که در این فصل با وجود شروع نه چندان ایده آل به مرور در ترکیب تیمش جا افتاد و در بازی رفت دو تیم هم گلزنی کرد، در هفته های اخیر ستاره بی چون و چرای ترکیب آبی ها بوده و با درخشش چند باره در بازی های مهم امتیازاتی بسیار حیاتی برای تیمش کسب کرده است.

ستاره آرژانتینی با توجه به آمادگی بالای جلالی و سایر هافبک های استقلال و البته مهارت خودش در توپ های بلند و حفظ توپ، بخت نخست گلزنی تیم نکونام در این بازی است و سرمربی موفق استقلال امیدوار است یک بار دیگر پاسخ اعتمادش به این بازیکن را در این بازی بزرگ دریافت کند.

دیگر خبرها

  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • توقف روند گلزنی عیسی در بدترین زمان ممکن
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • حرکات نمایشی مارکوس تورام با توپ در جشن قهرمانی اینتر / فیلم
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد