Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل هنیه ، رئیس دفتر سیاسی حماس ، روز دوشنبه از مقامات سعودی خواست تا زندانیان فلسطینی را آزاد کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المسیره، اسماعیل هنیه ، رئیس دفتر سیاسی حماس ، روز دوشنبه از مقامات سعودی خواست تا زندانیان فلسطینی را آزاد کنند. اظهارات هنیه در پایان فعالیت های هفتمین کنفرانس سیاسی الکترونیکی حماس بیان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هنیه گفت: ما از مقامات عربستان سعودی می خواهیم که زندانیان فلسطینی را آزاد کنند.

 

وی افزود: ماندن آنها در زندانها فقط به دلیل داشتن رابطه با حماس ، كه هیچ مشكلی در امور داخلی هیچ كشوری ایجاد نكرده است ، مجاز نیست.

 

در 9 سپتامبر 2019 ، حماس اعلام کرد که عربستان سعودی، محمد الخدری یکی از اعضای ارشد حماس و پسرش را دستگیر کرده است. الخدری مسئولیت مدیریت روابط با عربستان را به مدت دو دهه بر عهده داشت و مناصب عالی رهبری را در جنبش داشت.

 

حماس افزود: بازداشت وی به عنوان بخشی از کمپین علیه بسیاری از مردم فلسطین ساکن عربستان سعودی صورت گرفت.

 

هیچ اظهار نظری از سوی ریاض در مورد این موضوع صورت نگرفته و از زمان آغاز بحث در مورد بازداشت شدگان فلسطینی در عربستان سعودی هیچ توضیحی در این باره نداده است.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: اسماعیل هنیه حماس عربستان زندانیان فلسطینی عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دانشجوی یزدی که در یکی از ارگان‌های دولتی نیز مشغول به کار آموزی شده است اولین حقوق دریافتی خود را به آزادی یک زندانی غیر عمد اختصاص داد.   این دانشجو با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد، مبلغ ۵ میلیون تومان، اولین حقوق دریافتی خود را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اختصاص داد.   وی که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در این خصوص گفت: این مبلغ را جهت خشنودی خداوند و افزایش خیر و برکت در زندگی و کار خود اهدا کرده و امیدوارم هر ساله بتوانم مبالغ بیشتری را به این کار خیر اختصاص دهم.

دیگر خبرها

  • حماس آماده تبادل هر سرباز زن اسیر اسرائیلی با ۵۰ اسیر فلسطینی است
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • جزئیات توافق پیشنهاد شده به حماس؛ آزادی ۲۰ فلسطینی در مقابل ۱ نظامی زن اسرائیلی
  • مفاد جدید آتش‌بس در غزه منتشر شد/ آزادی ۱۰۰۰ فلسطینی مقابل ۳۳ اسیر صهیونیست
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • مفاد جدید آتش‌بس غزه منتشر شد
  • حماس بدون توقف جنگ هیچ توافقی را نمی‌پذیرد
  • متن توافق پیشنهادی مبادله اسرا بین حماس و اسرائیل منتشر شد
  • پیش‌نویس توافق مبادله اسرا: آزادی 800 اسیر فلسطینی در قبال 33 اسیر اسرائیلی