Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@09:10:51 GMT

سارق ریل آهن قطار در حین سرقت دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۷۰۱۰

سارق ریل آهن قطار در حین سرقت دستگیر شد

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ سرهنگ «محمد معظمی گودرزی» در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر در حین گشت‌زنی در سطح حوزه، به فردی که در حال دستکاری ریل‌های راه آهن بوده مشکوک شده و بلافاصله برای دستگیری او وارد عمل شدند که متهم نیز به محض مشاهده ماموران قصد فرار داشت که با هوشیاری و سرعت عمل ماموران دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بررسی به عمل آمده از محل مورد نظر مشخص شد متهم با در دست داشتن یک عدد آچار و ابزار آلات در حال سرقت پیچ‌های ریل راه آهن بوده که در این خصوص موفق به باز کردن تعداد ۲۳ عدد پیچ شده بود.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان این که موضوع به مسئولان راه آهن اعلام و موضوع حل شد، بیان کرد: با هماهنگی مقام قضائی متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.
سرهنگ گودرزی اظهار داشت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان است.

46

کد خبر 1471197

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد