Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر فرید نجفی روز چهارشنبه در نشست مشترک با رییس و معاونان موسسه رازی و بازدید از بخش های مختلف این موسسه در حصارک کرج  افزود:  این امر نه تنها به موسسه رازی، بلکه به سایر شرکت های داخلی که در این حوزه گام نهاده اند، از نظر تامین نقدینگی بسیار کمک کننده است.

وی با اشاره به نقش مهم و کلیدی موسسه رازی در بهداشت و پیشگیری کشور، گفت: موسسه رازی در منطقه  بی بدیل و نمونه ای همچون این مجموعه در کشور وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی یادآور شد: رازی  با ۹۶ سال قدمت از افتخارات کشور محسوب می شود و همه ما از تولیدات آن از جمله انواع واکسن ها و سرم های درمانی استفاده کرده ایم.

وی افزود: باید در جهت حفظ، توسعه و ارتقا این موسسه تلاش شود چرا که یکی از قدیمی ترین مجموعه های ساخت واکسن و سرم است و نقش بی بدیلی در کشور دارد.

سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: اصلاح قیمت واکسن های موسسه که اقدامات آن باید توسط دولت و مجلس انجام شود نیز موضوعی بسیار کمک کننده است که باید بر اساس شرایط اقتصادی کشور اجرایی شود.

نجفی فعالیت موسسه رازی در حوزه تولید واکسن انسانی، دام و طیور را بی بدیل عنوان کرد و گفت: بسیاری از بیماری ها به عنوان بیماری مشترک بین انسان و دام شناخته شده اند که در این زمینه موسسه رازی فعالیت های بسیار قابل توجهی انجام می دهد.

موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از سال ۱۳۰۳ تاکنون در منطقه حصارک کرج مستقر است که تاکنون بخش زیادی از واکسن های انسانی و دامی  را در کشور تامین کرده است.

برچسب‌ها موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی کووید-19 وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی استان البرز پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی کووید 19 وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی کووید 19 وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی استان البرز اخبار کنکور موسسه رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار مهر، سه کتاب نمایش‌نامه با عنوان‌های «رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» از انتشارات سوره مهر در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شوند.

«رازی بین من و تو» به قلم محمدرضا امیرخانی تصویری از زندگی علی، جانباز اعصاب و روان است. علی هنرمند پتینه‌کاری است که در جبهه‌های جنگ دچار موج انفجار شدیدی شده و همچنان با این توهم که هم‌رزمش را کشته است، دچار عذاب وجدان است. در ادامه دکتر بخشی برای رهایی او از این توهم دست به کار می‌شود.

پیش از این و در هفته هنر انقلاب مراسم رونمایی و نمایشنامه خوانی از اثر محمد رضا امیرخانی در حوزه هنری استان یزد با استقبال خوب هنرمندان، مسئولین و عموم مردم برگزار شد.

کد خبر 6091098

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده‌اند
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • برای تحقق هرچه بیشتر عدالت اجتماعی در کشور چه باید کرد؟
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور