Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهمن مرادنیا روز چهارشنبه در دهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی کردستان اظهار داشت: موافقت دولت مرکزی عراق و رسمیت یافتن مرز سیرانبند بانه به توسعه تجارت این شهر و استان و رشد ارتباطات تجاری با اقلیم کردستان عراق منجر خواهد شد.

وی از بازگشایی بازارچه‌های مرزی مله خورد سروآباد و خانم شیخان مریوان از هفته آینده خبر داد و افزود: از سرگیری فعالیت این بازارچه‌ها، به اشتغال مرزنشینان و افزایش درآمد آنان کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کردستان با اشاره به اینکه فعال بودن این بازارچه‌ها به توسعه بازار شهرهای بانه و مریوان منجر خواهد شد، یادآور: مرزنشینان این شهرها می‌توانند به وارد کردن تعدادی اقلام و لوازم خانگی اقدام کرده و از این طریق منبع درآمدی برای خود فراهم کنند.

مرادنیا به سوم بودن استان در کشور از لحاظ رشد بودجه نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: سهم سرانه کردستان از بودجه کشور در سال جاری ۳۲۰ هزار تومان بود که به ۹۶۲ هزار تومان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ رسیده است.

برچسب‌ها بانه عراق استانداری کردستان بهمن مرادنیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بانه عراق استانداری کردستان بانه عراق استانداری کردستان بهمن مرادنیا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۷۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیمابخش تصویری خبرگزاری «آسوشیتدپرس» تصویر دوربین مداربسته را از حمله پهپادی به یک میدان گازی در «سلیمانیه» عراق پخش کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اقلیم کردستان عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله پهپادی به میدان گازی «خور مور» در سلیمانیه در شمال عراق، چهار نفر کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند. هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفت.

وزارت برق منطقه ای کردستان عراق، از تعلیق تولید گاز و از دست دادن ۲۵۰۰ مگاوات تولید برق خبر داد.

حمله موشکی به همین میدان گازی در ماه ژانویه باعث آسیب به زیرساخت‌ها و قطعی گسترده برق شد.

دیگر خبرها

  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۱۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • تصاویر حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق