Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@04:28:14 GMT

روایت نماینده مجلس از سخنان سردار قاآنی در مجلس

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۰۷۵۸۲

روایت نماینده مجلس از سخنان سردار قاآنی در مجلس

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: فرمانده نیروی قدس سپاه در مجلس عنوان کرد که زوال نیروهای آمریکایی در منطقه قریب الوقوع است.

به گزارش مشرق، احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس، گفت: در این جلسه سردار اسماعیل قاآنی گزارشی از آخرین تحولات منطقه به نمایندگان ارائه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سردار قاآنی: استخوان‌های دشمن در حال خرد شدن است

وی افزود: فرمانده نیروی قدس سپاه گزارشی از آرایش نیروهای مقاومت در منطقه را نیز به نمایندگان ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: قالیباف دلیل حضور سردار «قاآنی» در مجلس را گفت

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سردار قاآنی گفت که با توجه به اقدامات در دستورکار نیروهای مقاومت، زوال نیروهای آمریکا در منطقه قریب الوقوع است.

خاطرنشان کرد: این جلسه در واقع بزرگداشتی برای شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی نیز بود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی مجلس شورای اسلامی نیروهای آمریکایی سردار قاآنی سردار حاج قاسم سلیمانی سردار اسماعیل قاآنی احمد علیرضابیگی آمریکا نیروی قدس سپاه اخبار داغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • واکنش کاردار ایران به سخنان وزیر دفاع انگلیس