Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور با بیان اینکه شهید سلیمانی زنده تاریخ است، گفت: هیچگاه من ندیدم سردار سلیمانی به سمت این جناح و آن جناح برود بلکه همیشه در مسیر اعتدال ملی حرکت می‌کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(چهارشنبه) در جلسه هیئت دولت با بیان اینکه سردار سلیمانی حق بزرگی در استقلال و ثبات منطقه دارد، گفت: زمانی اقلیم کردستان در حال سقوط بود و تمام کسانی که امروز در کردستان شعار می‌دهند فرار کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چنین شرایطی سردار سلیمانی به بیابان‌های کردستان و شرایط را مدیریت کرد.

  روحانی گفت: شهید سلیمانی زمانی به من می‌گفت در ماجراین بحران عراق، برخی مسئولان عراقی از منطقه سبز هم فرار کرده بودند.   وی با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی یک شخصیت کم نظیر از لحاظ فهم و درک و تحقیق بود، گفت: شهید سلیمانی به معنی واقعی کلمه معتدل بود و نه دنبال مقام بود و نه موقعیت. هیچگاه من ندیدم سردار سلیمانی به سمت این جناح و آن جناح برود بلکه همیشه در مسیر اعتدال ملی حرکت می‌کرد.   رئیس‌جمهور گفت: شهادت شهید سلیمانی انتقام از ملت ایران بود، انتقام از ملت‌هایی بود که مقابل صهیونیسم و آمریکا ایستادند. آنها نمی‌خواستند داعش اینگونه پایان یابد. کسی که از جنگ و ناامنی در منطقه منفعت می‌برد، اول صهیونیست‌ها و سپس آمریکایی‌ها هستند.   روحانی با اشاره به فعالیت‌های شهید سلیمانی در عراق، گفت: لحظات اولیه‌ای که داعش بر موصل مسلط شد و آماده شده بودند که به سامرا و کاظمین و کربلا حمله کنند، شهید سلیمانی خالصانه رفت.   وی تاکید کرد: بعضی فکر می کنند شهید سلیمانی فقط یک شجاع کم نظیر بود؛ اما فقط بحث شجاعت نبود بلکه درایت او نیز کم نظیر بود. در سال‌های ۷۶ و ۷۷ با حاج قاسم سلیمانی ملاقات‌های هفتگی داشتیم و مشخص بود که او با درایت است.   رئیس‌جمهور با بیان اینکه شهید سلیمانی زنده تاریخ است، گفت: شهید سلیمانی یک افتخار ملی برای ایران و ملت های منطقه است. آنها خواستند قهرمان ملی را از ما بگیرند اما اشتباه کردند و قهرمان ملی ما تبدیل به قهرمان ابدی شد.   روحانی با بیان اینکه برخی دو قطبی‌هاب کاذب در خصوص بودجه و بحث فروش نفت به ضرر کشور است، تاکید کرد: ما باید نفت‌مان را تولید و صادر کنیم زیرا این حق ماست. شما می‌گویید ما حق‌مان را پس نگیریم؟ صادرات ۲.۳ میلیون بشکه نفت به معنای گرفتن حق ماست. نفت را نباید در بودجه جاری مصرف کنیم اما به هرحال باید نفت‌مان را بفروشیم و سپس سرمایه گذاری کنیم.   وی افزود: آنهایی که میگویند دولت مدیریت خود را نشان دهد، باید بدانند ما در شرایط جنگ اقتصادی یک روز حقوق کارمندان را به تاخیر نیانداختیم، همیشه سر ماه حقوق را دادیم. زمانی که بالاترین درآمد نفت را داشتیم حقوق کارمندان ۵ تا ۱۰ روز با تاخیر پرداخت می‌شد. اما در این دولت یک روز پرداخت حقوق‌ها به تاخیر نیفتاد.   رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما اگر نفت را بفروشیم، در توسعه کشور می‌آوریم، گفت: ما گفتیم هرآنچه بیش از سال‌های قبل نفت فروختیم، صرف توسعه کشور و حمایت از اقشار کم درآمد جامعه می‌کنیم.   ادامه دارد ...

منبع: دانا

کلیدواژه: سردار سلیمانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۷۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان بعدازظهر جمعه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در محل ساختمان این نهاد حوزوی برگزار شد بیان کرد: موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان علیه جامعه ما و مقابله جبهه کفر در برابر جبهه حق است که در صورت برنده شدن هر یک، شرایط تعیین کننده خواهد بود.

فرمانده فراجا بیان کرد: در طی این سالها رهبر معظم انقلاب بر موضوع شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی اشاره داشتند که متاسفانه برای این موضوعات تلاشی صورت نگرفت و تلاش های صورت گرفته نیز کافی نبوده و بسیاری فقط شنونده این بیانات بوده اند.

وی افزود: یکی از چالش ها در حوزه امنیت اخلاقی، نبود گفتمان واحد در بین دستگاه ها و نهادها است و از سویی دیگر در لایحه حجاب و عفاف نیز ابهاماتی وجود دارد.

سردار رادان اضافه کرد: هزینه پایین جرم بی‌حجابی و اظهارت ضد و نقیض برخی افراد مسوول و همچنین کمبود اعتبارات و امکانات مورد نیز از دیگر چالش های حوزه مقابله با بی حجابی و هنجارشکنی در کشور است.

کد خبر 6089379

دیگر خبرها

  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • این ۶ جمله را تنها از افراد با شخصیت واقعی و صادق می شنوید
  • شهید مطهری به واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود/ در برابر مخالفین با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟