Web Analytics Made Easy - Statcounter

طهماسبی با اشاره به فعالیت‌‌ کانون فرهنگی هنری ثارالله دزفول گفت: اجرای طرح ایران قوی فرصتی مناسبی برای معرفی ایده‌ها و اقدامات خلاقانه توسط اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

«احمد طهماسبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری ثارالله دزفول یکی از کانون‌های مرتبط طرح فهما است که اقدامات خوبی نیز در این زمینه انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله مسجد جامع میانرود دزفول افزود: فعالان این کانون از ابتدای شروع طرح «ایران قوی» در سامانه بچه مسجد اقدام به ثبت فعالیت‌های خود در کانون پرداختند.

 

وی در ادامه طرح «ایران قوی» را باعث رشد توانمندی‌های فرهنگی کانون‌های مساجد دانست و اضافه کرد: این طرح می‌تواند الگوی مناسبی برای کارهای فرهنگی با روحیه جهادی باشد و باید از این ظرفیت استفاده شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله دزفول تصریح کرد: طرح فهما فرصت مناسبی است تا ایده‌ها و اقدامات نوین و خلاقانه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نشان داده شود‌.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های این کانون بیان کرد: تقدیر و اهدای هدایایی به پرستاران بیمارستان بزرگ دزفول در دو مرحله در طول سال، ضدعفونی معابر و خیابان‌های شهر میانرود در چند مرحله و دوخت بیش از پنج هزار ماسک بهداشتی و توزیع بین شهروندان و هیئت‌های مذهبی در کنار تهیه بسته معیشتی میان افراد آسیب‌دیده از کرونا و ... از جمله اقداماتی است که توسط کانون فرهنگی هنری ثارالله دزفول در ایام کرونا انجام شد.

 

طهماسبی یاد آور شد: راه‌اندازی سامانه پخش زنده مراسم‌های مذهبی، ایجاد سامانه کارآفرینی و اشتغال برکت با امکاناتی همچون ثبت‌نام کارجویان و کارفرمایان، آموزش، نذر اشتغال، شرکت اعضا در مسابقات آنلاین ایران قوی، شرکت در دوره‌های آموزشی آنلاین ایران قوی توسط اعضای کانون، برگزاری طرح شنبه‌های کتاب مساجد در این کانون توسط امام جماعت مسجد و همچنین احداث کتابخانه عاشورائیان با بیش از یک‌هزار جلد کتاب از جمله اقداماتی است که به صورت مستمر در راستای طرح ایران قوی انجام شده است.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: رویداد ملی فهما طرح ملی فهما سامانه فهما فهما شهرستان دزفول دزفول ایران قوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۰۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، تیمی متشکل از معلمان و دانش‌آموزان ایرانی از مدارس شهرهای تهران، مشهد، کرمان و اصفهان در بزرگترین رویداد بین‌المللی ایده و فناوری کشور ترکیه با عنوان «یک ایده یک جهان» موفق به کسب ۵ مدال طلا در رشته‌های مختلف شدند.

حسن دیدبان وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول با حضور در این روادید بین‌المللی با نخبگان افتخار آفرین ایرانی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سازمان مالکیت معنوی اختراعات جهان و انجمن مخترعین ترکیه میزبان این دوره از مسابقات بود. این رویداد جهانی که در حمایت از ایده، استارتاپ‌ها و مخترعین جهان در کشور ترکیه در شهر استانبول برگزار شد میزبان تیم‌هایی از ۲۴ کشور دنیا از جمله ایران، کانادا، چین، تایوان، آمریکا، مالزی، اندونزی و امارات متحده عربی به صورت حضوری و غیرحضوری در ۱۰ زیرگروه مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی بود.

در این دوره از مسابقات که در استانبول برگزار شد، بیش از ۲۷۳ ایده و طرح نوآورانه مختلف با هم به رقابت پرداختند. بخش جوایز ویژه این مسابقات، به ۵ طرح برتر تقدیم شد که ۲ جایزه ویژه آن، سهم تیم‌های ایرانی شد.

این رویداد مهم فرصتی بزرگ برای مخترعان و نوآوران جوان است تا دستاوردهای خود را به مجامع علمی و سازمان‌های علمی-تحقیقاتی در سطح بین‌المللی معرفی کنند و با کسب اطلاعات از فناوری های روز دنیا خود را برای ورود به بازارهای جهانی آماده سازند.

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • تلاش برای گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)